Wimpel ketting gemaakt van bordstof

Wimperketting voor zelfzaaien. Deze wimperketting kan naar aanleiding van de gelegenheid individueel opnieuw worden geëtiketteerd. De wimperketting bestaat uit Schoolbord stof en kan met krijt worden geschreven. Of het nu gaat om een jubileum, een verjaardag, een verrassingsfeestje of een geboorte - met deze wimperketting bent u op elke gelegenheid voorbereid.
Zo werkt het:

Voor de wimperketting heb je nodig Schoolbord stof en een motief of effen katoenen stof in voldoende hoeveelheid, afhankelijk van het geplande aantal wimpels. Voor onze wimperketting hebben we een gestippelde stof gekozen en deze in de 1e stap verdubbeld en de achterkant van de stof aan elkaar gelijmd met wat spuitlijm.

Voor het exact uitsnijden van de wimpels kunt u gebruik maken van het motiefsjabloon op deze pagina. U kunt het eenvoudig downloaden en thuis uitprinten. De Sjabloon van Papier wordt dienovereenkomstig uitgesneden en overgebracht naar de stof en Schoolbord stof . De grote Sjabloon is voor de Katoenen stof, de kleine Sjabloon voor de Schoolbord stof.

De afgewerkte wimpels worden in het midden op elkaar geplaatst, met de Schoolbord stof-wimpel bovenaan. De twee stoffen wimpels zijn met de zigzagsteek aan elkaar genaaid

Voor onze voorbeeldwandketting hebben we sierband in lengtes van 1,45 m en 1,60 m geknipt. U moet de lengte van de sierband bepalen aan de hand van het aantal van uw wimpels. We hebben 5 wimpels genaaid voor de 1,40 m sierband en 8 wimpels voor de 1,50 m sierband. Leg de eerste decoratieve tape over de volle lengte uit en bevestig de wimpels met Spelden,. Laat enkele centimeters ruimte ertussen. Zorg er bij het doorknippen van de decoratieve tape voor dat de uiteinden lang genoeg zijn om de wimperketting later te kunnen ophangen
Naai vervolgens de wimpels aan elkaar met een rechte naad (aan de boven- en onderrand van de tape).

Om de wimperketting te versieren, kunt u ook kleine bloemen, vlinders, knopen of iets dergelijks op de wimperketting plakken met hete lijm. Krijt is geschikt om op de wimperketting te schrijven

Trennlinie-ohne-SchattenBeste naaister, aangezien stoffen seizoensgebonden goederen zijn en wij altijd trendy stoffen voor u in voorraad willen hebben, kan het gebeuren dat de genaaide stof niet meer in ons assortiment zit.

In onze stoffenafdeling vindt u een grote selectie geweldige stoffen. Klik hier om alle stoffen te ontdekken.

Trennlinie-ohne-Schatten

Inhoud: 7 stuks

Hoogwaardig naaigaren van Gütermann Made in Germany:
7 spoelen van 100 m allround naaigaren worden geleverd in de meest populaire en belangrijkste basiskleuren.

Waarom is dit naaigaren zo populair?
Met Gütermann naaigaren heeft u een uitstekende scheurvaste kwaliteit. U zult dit ook merken als u met uw naaimachine naait: De draad wordt harmonieus en aangenaam verwerkt

De Odif Spuitlijm 404 is ideaal Spuitlijm voor de bevestiging van bijna alle materialen. Om te voorkomen dat de sjablonen wegglijden, spuit u de achterkant van de Spuitlijm 404 Non-Permanent spaarzaam. Na een korte droogtijd Sjabloon kan het op de stof of iets dergelijks geplakt worden. U kunt het op elk Sjabloon moment verwijderen zonder dat er een residu achterblijft en het op een andere plaats plaatsen. Eventuele lijmresten op het sjabloon worden gewoon met water verwijderd. Ook voor de snelle en eenvoudige positionering van Servetten de stencils is de Spuitlijm uitstekende.