Cookies en andere technologieën toestaan?

Wij verwerken uw gebruikersgegevens door middel van 16 cookies en andere analyse- en traceringstechnologieën ("cookies") om de website te optimaliseren, gebruikersprofielen op te stellen en op interesses gebaseerde advertenties weer te geven. We hebben ook toegang tot informatie op uw eindapparaten of halen deze informatie op. Sommige van de op deze manier verzamelde gegevens geven we ook door aan onze partners, die buiten de Europese Unie gevestigd kunnen zijn, bijvoorbeeld in de Verenigde Staten (zie „Verklaring gegevensbescherming“). Het kan niet worden uitgesloten dat uw gegevens worden gekoppeld aan andere gegevens die al over u zijn opgeslagen. Door op de knop "Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van uw gegevens. U kunt het gebruik van uw gegevens weigeren door op "Weigeren" te klikken. Om uw toestemming op elk gewenst moment in te trekken, ook voor de toekomst, om uw instellingen te wijzigen of voor meer informatie, klikt u op "Privacy-instellingen" in de voettekst van elke pagina of beheert u ze hier.

Cookies en andere technologieën toestaan?

Wij verwerken uw gebruikersgegevens door middel van 16 cookies en andere analyse- en traceringstechnologieën ("cookies") om de website te optimaliseren, gebruikersprofielen op te stellen en op interesses gebaseerde advertenties weer te geven. We hebben ook toegang tot informatie op uw eindapparaten of halen deze informatie op. Sommige van de op deze manier verzamelde gegevens geven we ook door aan onze partners, die buiten de Europese Unie gevestigd kunnen zijn, bijvoorbeeld in de Verenigde Staten (zie „Verklaring gegevensbescherming“). Het kan niet worden uitgesloten dat uw gegevens worden gekoppeld aan andere gegevens die al over u zijn opgeslagen. Door op de knop "Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van uw gegevens. U kunt het gebruik van uw gegevens weigeren door op "Weigeren" te klikken. Om uw toestemming op elk gewenst moment in te trekken, ook voor de toekomst, om uw instellingen te wijzigen of voor meer informatie, klikt u op "Privacy-instellingen" in de voettekst van elke pagina of beheert u ze hier.

Wat zijn cookies?
Cookies zijn tekstbestanden die door uw webbrowser op uw computer worden geplaatst om bepaalde informatie op te slaan.
Technisch nodige cookiesaltijd actief
Essentiële functionaliteiten
Gegevens die via deze diensten worden verzameld, zijn nodig om basisfuncties voor winkelen te bieden en de technische prestaties van de website te garanderen. Hiervoor wordt informatie uitgewisseld met betrouwbare analysepartners. 
Analyse cookies
Analysecookies voor een betere dienstverlening
We verzamelen en bewaren gegevens die worden gebruikt om gebruikersgedrag te analyseren en te evalueren om onze diensten te verbeteren. Hierdoor kunnen we bijvoorbeeld de gebruiksvriendelijkheid van uw klantenaccount verbeteren. Hiervoor wordt informatie uitgewisseld met betrouwbare analysepartners. Dit omvat de volgende 1 Cookies en externe aanbieders:
- Google Analytics van Google Google Ireland Limited
Marketing cookies
Marketing cookies
We verzamelen en bewaren gegevens voor advertentiedoeleinden, waardoor we voor jou relevante advertenties kunnen weergeven op partnersites, in apps & e-mails. Voor dit doel wordt informatie gedeeld met vertrouwde reclamepartners. Hieronder vallen de volgende 15 cookies en derde partijen:
- Google Klantbeoordelingen door Google LLC
- Custom Audiences remarketingfunctie van Meta Platforms Ireland Limited.
- Google Conversion Tracking van Google Ireland Limited
- Remarketing of "Vergelijkbare doelgroepen" functie van Google Ireland Limited
- Microsoft Advertising van Microsoft Corporation
- Affiliate programma "Awin" van AWIN AG
- Facebook van Meta Platforms Ireland Limited
- Instagram van Meta Platforms Ireland Limited
- Pinterest van Pinterest Inc.
- Embedding van YouTube-video's van Google Ireland Limited
- Live chat systeem van MessageBird B.V. (en deze partner dan Sentry van Sentry en Polyfill.io van The Financial Times Limited)
- Gepersonaliseerde aanbevelingen van Optimizely Inc.
- Trustbadge van Trusted Shops AG
- Google Tag Manager van Google Ireland Limited
- A/B-testen en webpersonalisatie door Kameleoon
Privay settings
Categoriale suggesties:
Anderen zoeken naar:
Inzendingen in de VVBSBlog:
Ideeën & Instructies:
Productvoorstellen:
  • Gratis verzending vanaf 69 € binnen Nederland
  • Eenvoudige retourzending
  • Telefoon +31 (0)70 4990278
    Ma. tot Zo. van 8 tot 17 uur
NL
Nederlands

Nederlands
FAQ - Häufig gestellte Fragen


Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen, zoals over retourzendingen, leveringen, klachten, producten, enz. Als u nog vragen heeft, kunt u hier contact met ons opnemen.

FAQ - häufig gestellte Fragen


Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen, zoals over retourzendingen, leveringen, klachten, producten, enz. Als u nog vragen heeft, kunt u hier contact met ons opnemen.

Veelgestelde vragen
Producten
Producten
Mijn profiel
Mijn profiel
Bestel
Bestel
Betaling
Betaling
Levering
Levering
Stuur terug naar
Stuur terug naar
Klacht
Klacht
Algemeen
Algemeen

1. Hoe vind ik de mijneArtikel?

Zodat u Artikel om u te helpen de producten die u zoekt zo snel mogelijk te vinden, hebben we onze producten in de hoofdcategorieën (onder de Multicolor-lijn) gesorteerd op materiaal. Als u bijvoorbeeld de categorie basismateriaal selecteert, worden u verdere fijnere productgroepen voorgesteld.

U kunt ook producten bekijken die gesorteerd zijn onder de subcategorie Knutseltechniek wordt weergegeven. Deze en andere subcategorieën zoals New, Trends & Events of zijn direct Speciale verkoopte vinden onder de zoekfilter.

Daarnaast kunt u natuurlijk zoeken naar producten op trefwoorden of op VBS Artikelnummer gebruik het zoekfilter om de producten te tonen die voor u belangrijk zijn.

2. Waar kan ik knutselinstructies en creatieve ideeën vinden?

Net onder de zoekfilter kunt u klikken op onze categorie Ideeën & Instructies. Hier worden voortdurend nieuwe inspiraties voor u voorzien. Onze ideeën & instructies zijn ook direct beschikbaar op Artikel onder het tabblad ambachtelijke suggesties.

3. Kan ik onder een meter bestellen metergoed ?

Wij stemmen onze producten af op uw metergoed individuele behoeften: Al vanaf een lengte van 20 cm kunt u vrij bestellen in stappen van 10 cm.

Let op: sommige motiefstoffen slechts worden als herhaling geleverd, zodat het motief niet versneden wordt geleverd Artikel zijn technisch gezien al voorzien van verschillende besteleenheden.

4. Hoe zijn de prijzen samengesteld?

Onze prijzen zijn aangegeven in Euro (€) en zijn inclusief de wettelijke belasting over de toegevoegde waarde.

Vanaf een waarde van € 69,00 sturen wij u de uwe gratis Bestel binnen Nederland. Voor bestellingen met een waarde van minder dan € 69,00 rekenen wij € 5,95 aan verzendkosten en verpakking per bestelling VBS de verzendkosten. Verdere kosten of toeslagen zoals voor volumineuze goederen etc. zijn verkrijgbaar bij VBS niet. De verzendkosten worden Bestel weergegeven voordat u uw bestelling indient.

Daarnaast kunnen, afhankelijk van de betalingsmethode, betalingskosten in rekening worden gebracht.

5. Hoe werkt de productevaluatie?

Kies degene die u wilt beoordelen Artikel uit. Onder de productillustratie vindt u de tabblad-itembeschrijving en de tabblad-itembeoordeling. Schrijf u in onze winkel in. Nu verschijnt het ratingportaal. We kijken uit naar uw feedback, zodat we nog beter voor u kunnen worden.

6. Hoe kom ik erachter of mijn Artikel beschikbaar is?

Elk product wordt door ons gemarkeerd met een beschikbaarheidsstatus direct bij deArtikel. Er zijn de volgende markeringen:

Voorbeeld van de beschikbaarheidsweergave
Beispiel für Anzeige der Verfügbarkeit

7. Hoe kan ik cadeaubonnen bij u bestellen?

Geef er nu een VBS Voucher als cadeau en geef anderen een groot plezier! Klik op het cadeau-Voucher en leer hier meer over:


RememberMarkMarkMark

8. Waarom weegt mijn bolletje wol niet precies zoveel als aangegeven, bijv. 50 g ?

Garens bevatten een bepaalde hoeveelheid vocht. In verwarmde ruimten of bij hoge buitentemperaturen kan het vochtgehalte veranderen en kan tot 10% van het kogelgewicht verdampen zonder dat de looplengte verandert. Een bol garen van 50 gram weegt dus soms maar 45 gram. Bij hoge luchtvochtigheid wordt het verloren gewicht echter weer geabsorbeerd.

De opbrengst en de looplengte van het garen blijven ongewijzigd ondanks de uitwisseling van vocht, aangezien de garenbollen tijdens het productieproces per meter worden gemeten. De term "looplengte" geeft informatie over het aantal meters garen dat tot een bepaald gewicht komt.  Bijvoorbeeld, op het etiket staat 50g = 100 m. Dit betekent dat u 100 m garen krijgt per 50 gram bij een normaal vochtgehalte.

8. Wat zijn de voordelen van VBS Klant account?

Zodra u uw persoonlijke klantaccount in onze online shop heeft aangemaakt, kunt u gebruik maken van verschillende zeer interessante functies in de VBS Gebruik de Online-Shop:
  • U kunt uw adresgegevens beheren en eventueel een ander afleveradres opgeven.
  • Bekijk uw reeds geplaatste bestellingen.
  • Bij openstaande bestellingen is dat Pakket tracking mogelijk.
  • Voer direct in op Artikel u kunt ook een beoordeling maken en ons helpen om nog beter voor u te worden!
  • Plaats direct bij de Artikel en de vreugde van je eigen vak te delen.
  • Gebruik het Verlanglijstje voor uw aankopen. U kunt eenvoudig interessante producten selecteren en vergelijken Bestel voordat u koopt.
Men is in Bestelde VBS Online-Shop al zonder registratie als gast.

9. Hoe kan ik een account aanmaken?

U kunt eenvoudig een account aanmaken. Klik op de volgende link:

Maak nu een account aan en registreer je met je Registratiegegevens. account. Je ontvangt dan een e-mail naar het door jou opgegeven internetadres met een bevestigingslink. Zodra u deze link heeft geactiveerd, kunt u gebruik maken van alle voordelen van het klantenaccount.

10. Ik ben de mijne Paswoord vergeten. Wat wil je dat ik doe?

Als u de uwe bentPaswoord vergeten, klik dan hier.

11. Hoe kan ik mijn klantprofiel wijzigen?

Zodra de registratie is voltooid, vindt u een presentatie van uw persoonlijke gegevens. Leveringsadres, factuuradres, wijziging van het klantprofiel en andere persoonlijke instellingen kunnen hier worden gewijzigd.

12. Ik heb problemen met het inloggen op mijn klantaccount. Wat kan ik doen?

Wij helpen u graag snel en zonder complicaties. Schrijf ons en wij nemen onmiddellijk contact met u op. Of maak gebruik van onze servicecontactpersoon.

13. Waarom kan ik niet inloggen slechts met de mijne Klantennummer . VBS Online winkelen registreren?

De registratie via de website voldoet niet meer Klantennummer aan de vereiste veiligheidsnormen. Om een veilige winkelervaring te garanderen, gebeurt de registratie via uw e-mailadres en uw persoonlijke Paswoord.

14. Ik heb een tegoed op mijn klantenrekening. Hoe kan ik het gebruiken en hoe lang is het geldig?

Als uw klantenrekening een creditsaldo heeft, is dit onbeperkt geldig. Het bedrag van het krediet wordt bij de volgende Bestel automatisch verrekend. De activa worden achteraf aan u overgedragen in de Betaalmethode rug, waardoor de activa zich ontwikkelen.

15. Hoe kan ik een persoonlijke Verlanglijstje creatie maken en hoe lang zal die duren?

Herinneringen gemakkelijk gemaakt
Wij bieden u de mogelijkheid om te kijken naar elk van onze Artikel voor Bestel een latere. Afhankelijk van uw persoonlijke smaak kunt u een enkele "standaard" of zelfs meerdere individueel benoemdeVerlanglijstjecreëren omdat u Verlanglijstje, zeker geen ambachtelijk slechts idee heeft en wij de optimale producten voor u hebben om uw projecten in de praktijk te brengen.

Dit geeft u Verlanglijstje ook de mogelijkheid om later op uw gemak alle interessante producten met elkaar te vergelijken. En Artikel, die je steeds weer nodig hebt zijn Verlanglijstje ook goed gemarkeerd op deze.

Hierop Verlanglijstje kunt u de individuele artikelen selecteren of alle Artikel handig met één klik en Winkelwagen plaats het in de

Opgelet: U Verlanglijstje blijft slechts permanent opgeslagen in uw klantenaccount. Als u nog niet geregistreerd bent, kan uw account na Verlanglijstje een tijdje worden verwijderd. Verder dan dat zijn ook alle Artikel, die uit onze productlijn zijn gehaald.vanaf Verlanglijstje

16. Hoe kan ik bestellen?

Bestellen in onze VBS Online-Shop is echt heel comfortabel!
Neem de tijd om uw favoriete producten te selecteren. U kunt dit Selectie doen door te klikken op een van hen of Verlanglijstje door te klikken op het groene veld in het uwe. Het Winkelwagen symbool in de rechterbovenhoek van uw scherm toont u het aantal geselecteerde Artikel op. Klik nu op dit symbool voor hen Bestel .

Winkelwagen
Onze Winkelwagen shows zijn allemaal geselecteerd Artikel, de kosten die u en de Levertijd Eventuele kortings- of couponcodes kunnen hier worden ingewisseld
Daarnaast biedt de directe orderfunctie de frequente Winkelwagen klant de mogelijkheid om alle Artikel over onze VBS Artikelnummer op dit punt gemakkelijk te bestellen.
Ga verder met het bestelproces door te klikken op het groene veld "&bdquo to;verder checkout" of - als u betaalt via uw Amazone-account - op het veld "amazon pay".

Adres & Betaling

Bent u al klant bij ons VBS Zodra u bent ingelogd in onze Online-Shop wordt u direct naar de " " paginaOverzichtgeleid. Als u zich echter nog niet heeft geregistreerd of als gast wilt bestellen, geeft het adresveld u de mogelijkheid om uw factuur- en Leveringsadres betalingsgegevens in te voeren.
Overzicht
Om uw bestelling naar volle tevredenheid te kunnen uitvoeren, wordt uw bestelling nogmaals Overzicht in het veld weergegeven, zodat u deze kunt Bestel controleren. Zodra u op het groene veld " "Bestellen en betalenklikt, heeft u de bestelling Bestel afgerond en hebben wij uw bestelling ontvangen Artikel bindend gereserveerd voor u.

Wat gebeurt er daarnaBestel?
U ontvangt direct een bevestiging per e-mail met alle informatie. Uw Bestel wordt verwerkt in ons systeem en na verloop van tijd ziet u het als open Bestel in uw klantaccount.

Zodra uw zending ons pand heeft verlaten, ontvangt u een-Bestel verzendbevestiging voor uw online bestelling.

17. Hoe kan ik er een Bestel annuleren of wijzigen?

U kunt er een annuleren per Bestel e-mail of per telefoon. Aangezien we altijd proberen om snel te verzenden, kan het zijn dat de jouwe Bestel al op voorraad is. In dit geval kunnen we de levering aan u niet stoppen.

18. Is mijn boodschappen bij VBS Online winkel veilig?

www.vbs-hobby.com is een gecertificeerde online shop van het EHI - Retail Institute e.V. en de bevh Bundesverband des Deutschen Versandhandels e.V. Wij dragen dit keurmerk met trots:

We worden regelmatig getest en passen ons altijd aan de specificaties van de EHI en bevh aan. Uw veiligheid is belangrijk voor ons, en we hebben dit bevestigd. Meer informatie over gegevensbescherming en gegevensbeveiliging VBS vindt u hier:

19. Hoe kan ik betalen?

Wij bieden u de volgende betalingsmogelijkheden:

PayPalMasterCardVISA

Meer informatie over uw betalingsmogelijkheden VBS vindt u hier.

20. Is de betaling in VBS Online winkel veilig?

Uw gegevensbescherming en gegevensbeveiliging heeft onze hoogste prioriteit. www.vbs-hobby.com is een gecertificeerde onlineshop van het EHI - Retail Institute e.V. en de bevh Bundesverband des Deutschen Versandhandels e.V. Meer informatie over gegevensbescherming en gegevensbeveiliging VBS vindt u hier

21. Zijn de prijzen inclusief BTW?

Onze prijzen zijn aangegeven in Euro (€) en zijn inclusief de wettelijke belasting over de toegevoegde waarde.

22. Ik ben mijn rekening kwijt. Wat kan ik doen?

Wij helpen u graag snel en zonder complicaties. Schrijf ons en wij nemen onmiddellijk contact met u op. Of maak gebruik van onze servicecontactpersoon.

23. Welke verzendkosten worden mij in rekening gebracht?

Onze prijzen zijn aangegeven in Euro (€) en zijn inclusief de wettelijke belasting over de toegevoegde waarde.

Vanaf een waarde van € 69,00 sturen wij u de Bestel uwe gratis binnen Nederland. Voor bestellingen met een waarde van minder dan € 69,00 rekenen wij € 5,95 aan verzendkosten en verpakking per bestelling VBS de verzendkosten. Verdere kosten of toeslagen zoals voor volumineuze goederen etc. zijn verkrijgbaar bij VBS niet. De verzendkosten worden Bestel weergegeven voordat u uw bestelling indient.

24. Hoe lang duurt de levering?

Alle aangeboden Artikel zijn, indien niet duidelijk anders vermeld in de productbeschrijving, onmiddellijk beschikbaar en hebben een Levertijd 4-6 dagen

Houd er rekening mee dat de Levering levering met een dag wordt uitgesteld als er Bestel een Levering zondag of feestdag is. U vindt de exacte Levertijd versie direct op Artikel weergegeven onder de prijs.

Voorbeeld :

25. Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?

Binnen Duitsland is dit van toepassing:
Ja, wij leveren altijd aan het door u opgegeven adres binnen Duitsland. Tijdens het bestelproces of in uw klantprofiel kunt u de en de Leveringsadres individueel (Factuuradres) te definiëren. Dit kan Leveringsadres ook een Pakstation .

Als u vanuit een ander land (behalve FR, AT, CH) in onze online shop bent gekomen, geldt het volgende
Ja, tijdens het bestelproces of in uw klantprofiel kunt u de en de Leveringsadres individueel (Factuuradres) te definiëren.

26. Wie levert mijn pakketje af?

Uw goederen worden door onze servicepartner DHL bij u afgeleverd.

27. Kan ik mijn show Uitzending bekijken?

Bij het traceren van zendingen houdt u altijd de uwe Bestel in de gaten. Zodra wij uw pakket aan onze verzendpartner hebben overhandigd, ontvangt u automatisch een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail vindt u uw trackingnummer en een directe link naar het trackingsysteem.

Als klant in de VBS Online-Shop de mogelijkheid om de zending te volgen via uw klantaccount.

28. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Binnen Duitsland zijn er meestal verdere leveringspogingen na de eerste leveringspoging op de volgende 2 dagen.

29. Wanneer mag ik Artikel het terugsturen? Waar moet ik rekening mee houden?

En dit is hoe makkelijk het is om goederen terug te brengen naar VBS:

  • Log in met uw klantnummer en ordernummer op www.vbs-hobby.nl/retoure.
  • Selecteer alle artikelen die u aan ons wilt retourneren.
  • Controleer of de door u ingevoerde gegevens juist zijn.
  • Druk de retourbon en het retouretiket af.
  • Doe de artikelen in hun originele verpakking in het pakje samen met de retourbon.
  • Plak het retourlabel op het pakje en stuur het volledig gefrankeerd naar ons terug.
Er zij op gewezen dat dit geen dwingende voorwaarde is voor de daadwerkelijke uitoefening van het herroepingsrecht.

Retourzendingen: VBS draagt de directe kosten van de retourzending, mits je gebruik maakt van de door VBS te verstrekken retourbon / retourlabel. Anders draagt u de rechtstreekse kosten van de terugzending. Voor retouren waarvoor VBS niet verantwoordelijk is (bijv. als je niet tevreden bent met de goederen), brengt VBS een vast bedrag van € 6,99 per retour in rekening, dat wordt verrekend met de geretourneerde goederen.

Retourzendingen vanuit Duitsland: VBS draagt de directe kosten van retourzending, mits je gebruik maakt van de door VBS te verstrekken retourbon. Anders draagt u de directe kosten van de terugzending.

Retourzendingen vanuit Oostenrijk: VBS draagt de directe kosten van retourzendingen, mits je de goederen franco aan VBS terugzendt. Anders draagt u de directe kosten van de retourzending.

Heeft u hulp nodig bij uw terugkeer of heeft u vragen?

Neem contact op met onze klantenservice op + 31 (0) 70 - 4990278.

30. Kan ik een Artikel ruilen?

U kunt de Artikel als u de retourbon en het retouretiket gebruikt, stuurt u deze dan binnen 1 maand naar ons terug. U ontvangt de retourbon en het retouretiket na vermelding van uw klant en Bestelnummer op www.vbs-hobby.nl/retoure/.

Als uw Artikel verkeerd is geleverd of defect is, kunt u deze als klacht aan ons retourneren. Maak gebruik van ons retourplatform op www.vbs-hobby.nl/retoure.

31. Krijg ik de kosten van de retourzending vergoed?

Moet een Artikel defect zijn, kunt u de retourzending regelen via ons retourportaal op www.vbs-hobby.nl/retoure
De terugbetaling zal tot 10 dagen na ontvangst van uw retourzending duren, op voorwaarde dat we alle informatie van u hebben ontvangen voor de betalingsoverdracht.

32. Mijn Artikel is beschadigd geleverd. Hoe kan ik klagen?

Maak gebruik van ons retourenportaal op www.vbs-hobby.nl/retoure voor uw klacht. Wij zullen uw aanvraag controleren en u voorzien van een gratis retouretiket en de bijbehorende retourbon. Als u vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

33. Ik heb mijn pakketje niet ontvangen, wat kan ik doen?

Neem contact met ons op zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen: Schrijf ons en we nemen zo snel mogelijk contact met u op. Of maak gebruik van onze servicecontactpersoon.

34. Ik heb een slechts deel van de mijne Bestel laten bezorgen. Zal de vermiste Artikel ..in de komende dagen?

Wij behouden ons het recht voor om deelleveringen te doen, mits een Artikel niet beschikbaar op dit moment of als de beloofde wordt Levertijd uitgesteld. De later beschikbare goederen worden dan later geleverd zonder extra verzendkosten. Wij informeren u over de verwachte leverdatum, of u vindt een bijbehorende informatie op uw factuur.
Is een Artikel waarschijnlijk niet beschikbaar voor langer dan 4 weken of als de waarde van de goederen voor een volgende levering minder dan € 7,90 bedraagt zullen wij de Artikel volgt niet automatisch. Wij zullen u in dit geval informeren of u vindt een overeenkomstige informatie op uw factuur.

35. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat kan ik doen?

Wij helpen u graag snel en zonder complicaties. Schrijf ons en we nemen onmiddellijk contact met u op. Of maak gebruik van onze servicecontactpersoon.

36. Wat betekenen de symbolen op het product?

Om u in één oogopslag alle belangrijke productinformatie te geven, hebben wij in onze onlineshop veel grafische symbolen geïnstalleerd. Lees hier wat ze bedoelen.

37. Ik wil vrienden aanwerven. Hoe werkt het?






Rekruteer een nieuwe klant en we bedanken u met een 10 € winkelvoucher. Meer informatie over de verwijsdienst hier

38. Hoe kan ik de VBS Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Via onze nieuwsbrief informeren wij u regelmatig over de nieuwste trends en aanbiedingen en bieden wij u exclusieve voordelen. Als de nieuwsbrief u niet bevalt, kunt u zich te allen tijde eenvoudig uitschrijven

Schrijf u hier in voor de nieuwsbrief:

39. Waar kan ik VBS in sociale media?

Gebruik het voordeel van social media voor nog meer informatie en inspiratie over uw hobby. We kijken uit naar uw bezoek!

 width= width=