Fiskars

fiskars logo

Leef de kunstenaar in je uit! De Fiskars Artikel je helpen om je creativiteit uit te leven. Met de hoogwaardige schaar, meetinstrumenten, Snijderponsmachines en nog veel meer, kunt u prachtige kaarten en Papier-Gemakkelijk te implementeren handwerk. Fiskars staat voor hoge kwaliteit en duurzaamheid en is gemakkelijk te herkennen aan het Fiskars handelsmerk van oranje handvatten en accenten op de producten.

Alle Fiskars producten in één oogopslag:

Filter

Fiskars - hoogwaardige producten voor uw hobby

Fiskars is een wereldwijd toonaangevend merk dat hoogwaardige producten voor de tuin, de keuken en het ambacht produceert. Het bedrijf werd in 1649 opgericht als een ijzerfabriek in een klein Fins dorp. Fiskars bevordert de dagelijkse creativiteit door doelgericht te ontwerpen.

De Fiskars Classic schaar met zijn oranje handvaten is het bekendste product van het bedrijf. Het werd ontworpen in 1967 en is sindsdien meer dan 1 miljard keer verkocht. De ontwerpfilosofie van Fiskars is gebaseerd op het oplossen van alledaagse problemen en het gemakkelijker en aangenamer maken van projecten in huis en tuin.

Fiskars schaar

De Fiskars schaar en -schaar, met hun herkenbare kenmerk, de oranje handvatten, zijn al tientallen jaren bekend en gewaardeerd om hun ontwerp.

Fiskars scharen zijn niet alleen lichter en gemakkelijker te hanteren dan zware gesmede scharen, hun snijvermogen is ook aanzienlijk beter. Ze zijn gemaakt van hoogwaardig roestvrij staal en garanderen een langdurige snijprestatie. De kwaliteit van de Fiskars-scharen en -scharen wordt zeer gewaardeerd, wat blijkt uit het feit dat Fiskars wereldwijd meer dan een miljard scharen en scharen heeft verkocht.

Of het nu gaat om knutselen, naaien of creatief ontwerpen met de kinderen. Wij garanderen dat u voor elk ambachtelijk project de juiste schaar vindt.

Fiskars papiersnijmachines en -messen

Als je filigraan papierwerk wilt maken, is het vooral belangrijk om heel precies te werken. Met Fiskars papiersnijders kunt u heel precies snijden, of u nu met papier, karton of gelamineerd materiaal werkt.

Alle Fiskars papiersnijders zijn eenvoudig te gebruiken en stellen u in staat om zonder problemen precieze en rechte sneden te maken.

Fiskars punch

Voor de productie van kaarten, collages, plakboeken en ander papierwerk zijn uitgeponste motieven een geweldige en eenvoudige manier om uw creatieve werk te verbeteren en te voltooien. Fiskars ponsers bieden hoogwaardige motieven die zonder veel moeite worden uitgeponst. Met verschillende uitgeponste motieven kunt u ook prachtige motieven met driedimensionale effecten creëren met behulp van 3D-kleefkussens.

Fiskars ambachtelijke messen, messen en messen voor alle doeleinden

Nauwkeurig snijden is noodzakelijk en zeer belangrijk voor veel papierfabrieken - Fiskar's knutselmessen en all-purpose messen hebben deze eigenschap. De handwerkmessen en all-purpose messen zijn doordacht en hebben softgrip grepen, zeer scherpe messen en nog veel meer. Precies goed voor uw moeilijkere snijprojecten. De ergonomische vorm van de messen maakt het mogelijk om eenvoudig te werken en ook snel en schoon te werken.

Fiskars Eyelet puncher & Eylets

Plaats perforaties en oogjes snel en eenvoudig in uw papierfabrieken. U heeft geen hamer nodig, maar kunt met de goed ontworpen Fiskars eyelet stoten alleen al mooie decoraties in papier of stof tevoorschijn toveren. De ingebouwde veerhamer heeft zoveel kracht dat zelfs zware papiersoorten en stoffen gemakkelijk kunnen worden gestanst. Om uw werkplek te beschermen is het aan te raden om een snij- of knutselmat te gebruiken.

Fiskars Rollensnijder, snijmat en linialen

Fiskar's slitterwikkelaars maken nauwkeurige snijbewerkingen mogelijk. De antislipgrepen zorgen voor een hoog comfort en optimale controle. Perfect voor uw volgende naaiproject.

Fiskars snijmatten zijn gemaakt met hoogwaardig vakmanschap. De snijmat is het perfecte accessoire voor het snijden van uw knutselideeën. Het vaak aangeboden zelfhelende oppervlak en de eenvoudige reiniging zorgen voor een lange levensduur.

Fiskars ShapeCutting

Geweldige decoraties voor kaarten, plakboekalbums en ander papierwerk zijn eenvoudig te realiseren met Fiskars vorm snijgereedschappen. De ShapeCutters zijn altijd een goede keuze voor zowel hobbyisten als professionele vakmensen.