Garen ballen als lantaarns

Anleitung Nee. 1455     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 1 uur

Voor deze zomerse tuinlantaarns heeft u slechts een ballon, wikkelwol en stoffenversteviger nodig. Ontdek hier hoe gemakkelijk het is om handwerk te doen.

Zo gaat dat:

Vul de stofversteviger in een Onderzetter en voeg altijd ongeveer 2 - 3 m wol toe aan de vloeistof totdat de wollen draden volledig doorweekt zijn

Blaas een ballon op en wikkel hem kriskras om met de gedrenkte wollen draden. Als u bij het wikkelen in meerdere secties werkt, laat u de draden voor de volgende wikkelcyclus steeds opnieuw drogen.

Zodra de volledige ballon is bedekt met een decoratieve rasterstructuur en de vloeistof goed is gedroogd, doorboort u de ballon en verwijdert u de resten van de ballon met een pincet. Bevestig een lint aan de bovenkant van de ballon om hem op te hangen.

Extra tip: Hang een LED-lichtketting in de vorm van een rasterbal - uw feestverlichting is klaar.

Bent u op zoek naar verdere ideeën voor uw "Garden Lounge"?

Gewicht: 50 g; Looplengte: 210 m
Artikelnummer 395 809 - 20

ONline wollijn 12 "Street" is in zijn samenstelling een klassiek bewezen Sokkenwol en wordt geleverd als 50 g ballen. De looplengte is ongeveer 210 m. Voor het breien en haken wordt een naald met een dikte van 2,5 - 3,0 mm aanbevolen. Voor een trui in maat 38 heb je ca. 500 g nodig en voor een paar sokken ca. 100 g straatwol.

Street Line 12 van Online is een sok en trui garen. Door het hoge percentage Merino Extrafine Superwash is het Garen lange pluizige superzachte garen zeer aangenaam om op de huid te dragen. Huid. De wol is gecertificeerd volgens OEKO-TEX Standard 100 en is daarom ook zeer populair voor kinder- en babybreiwerkzaamheden.

Wool Street Line 12 is zeer slijtvast en heeft een uniforme structuur.

Het Garen is ook zeer geschikt voor petten, vesten, sjaals of lussen.

Gewicht: 50 g; Looplengte: 210 m

ONline Wolle Linie 12 "Street" ist in der Zusammensetzung eine klassisch bewährte Sockenwolle und wird als 50 g Knäuel geliefert. Die Lauflänge beträgt ca. 210 m. Zum Stricken und Häkeln wird eine Nadel in der Stärke 2,5 – 3,0 mm empfohlen. Für einen Pullover in der Größe 38 wird ca. 500 g und für ein paar Socken ca. 100 g Street Wolle benötigt.

Street Linie 12 von Online ist ein Socken- und Pullovergarn. Durch den hohen Anteil an Merino Extrafein Superwash ist das langflauschige Garn superweich und bietet somit ein angenehmes Traggefühl auf der Haut. Die Wolle ist nach OEKO-TEX Standard 100 zertifiziert und wird daher auch sehr gerne für Kinder- und Babystrick-Projekte verwendet.

Die Wolle Street Linie 12 ist sehr strapazierfähig und zeigt eine gleichmäßige Struktur.

Auch für Mützen, Strickjacken, Schals oder Loops ist dieses Garn bestens geeignet.

Inhoud: 100 stuks; Materiaal: Rubber

Een XXL pakket met veel kleurrijke feestballonnen. De mix bestaat uit een kleurrijke mix van ballonnen die in opgeblazen toestand een Ø van ongeveer 30 cm hebben.

De 100 ballonnen zijn ideaal voor het versieren van uw verjaardagsfeest, een jubileum of een kinderfeestje. De kleurrijke ballonnen zijn ook zeer geschikt voor leuke spelideeën zoals de ballondans.

Kinderen jonger dan 8 jaar moeten onder toezicht staan wanneer zij met de ballonnen spelen om te voorkomen dat zij deze inslikken of zich verslikken.

Materiaal: Kunststof; L: 28 cm

U ontvangt de VBS ballonpomp met een lengte van ca. 28 cm.

De ballonpomp vergemakkelijkt het opblazen van ballonnen en het modelleren van ballonnen. Zo kunt u gemakkelijk en snel ballonnen opblazen en vormgeven zonder veel moeite

Inhoud: 2 stuks; Diameter (buiten): 13.5 cm; Materiaal: Terracotta

Die Terrakotta-Unterteller erhalten Sie im günstigen Vorteilspack von 2 oder 5 Stück. Die Unterteller sind innen glasiert und haben einen Durchmesser von ca. 5 - 12 cm. Sie sind ideal für Ihre kreative Gestaltung und besonders gut als Unterteller für Ihre individuell gestalteten Blumentöpfe geeignet. Bemalen Sie die Unterteller in bunten Farben und setzen Sie so farbenfrohe Akzente in Ihrem Garten!

L: 50 m; B: 6 mm

Das Satinband mit einer Breite von ca. 6 mm hat eine Länge von ca. 50 m und besteht aus 100 % Polyester.

Das unifarbene Band in glänzender Optik ist ideal als Geschenkband oder auch für die Kartengestaltung. Mit Stickern und Streuteilen ergänzt entstehen liebevolle Aufmerksamkeiten.

Auch in der Floristik lassen sich Kränze, Sträuße und Gestecke mit diesem Band herrichten.