Vlinders uit glazen buizen

Anleitung Nee. 2712     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 3 Uren

Bent u op zoek naar betoverende kleurrijke vlinders die een groots effect verspreiden? Dan hebben we iets voor u! Dankzij het glazen lichaam en de kleurrijke vleugels schitteren onze vlinders zo mooi. Bovendien kunnen ze niet alleen hangen, maar ook staan.

Maak je eigen vlinders van glazen buizen

1. Print en knip eerst het sjabloon uit en vouw dan het overtrekpapier in het midden.
  2. Leg het sjabloon op de gevouwen lijn en zorg ervoor dat de vleugels open kunnen bij het schilderen en uitknippen.
  3. Knip nu de twee markeerlijnen door. De glazen buis wordt hier later doorheen geschoven.
  4. Knijp nu met de tang ca. 8 cm lange stukken van de wikkeldraad af. Trek dan een kraal op de draad en draai het uiteinde zodat de kraal niet kan wegglijden. Daarna kun je de wikkeldraad weer inkorten tot de gewenste lengte en in de kurk stoppen. (In ons voorbeeld hebben we de draad weer ingekort tot 5 cm).
  5. Tot slot de glazen buisjes deppen met een sponskwast en glinsterende effectverf (Viva Decor Star Dust). Nadat de verf is opgedroogd, kunt u de vleugels over de glazen buis schuiven en de kurk erop plaatsen. Afhankelijk van uw voorkeur kunt u een perlondraad aan de buis knopen om deze op te hangen.
Vullende hoeveelheid: 20 ml; Inhoud: 24 stuks; Diameter (buiten): 2 cm; Materiaal: Glas; H: 7 cm

VBS XXL Glazen buisjes met kurken "7 cm" als value pack met 24 stuks. De buizen zijn van helder glas, ongeveer 7 cm hoog met een Ø van ongeveer 2 cm. De binnenste Ø van de opening is ongeveer 1,2 cm. Geweldig om te vullen en te versieren.

De glazen buisjes zijn een leuk cadeau-idee en perfect voor kleine attenties, cadeaubonnen, als plaatskaartjes op de gedekte tafel, als gastgeschenk voor een huwelijk of doop, als decoratie in tafelschikkingen en nog veel meer. Met kleine accessoires zoals decoratieve linten, strooigoed en etiketten worden de glazen buisjes blikvangers.

Gewicht: 115 g/m²; Inhoud: 50 bladeren; Materiaal: Papier; L: 15 cm; B: 15 cm

De Transparant papier-folders "Fairy dust" hebben een afmeting van ca. 15 x 15 cm met een papiergewicht van ca. 115 g/m². U ontvangt 50 Transparant papier-folders.

Deze prachtige folders mogen in geen enkele ambachtelijke doos ontbreken. Maak van de Transparant papier-folders magische creatieve werken zoals Lantaarns, raamfoto's, origamifiguren, kaarten en nog veel meer. De folders zijn zo veelzijdig. Geef uw creativiteit de vrije loop en creëer unieke en individuele creatieve objecten.

Die Viva Decor Maya Stardust Farben haben eine Füllmenge von 45 ml. Die weiche schimmernde Metallic Farbe lässt sich sehr gut mit einem Pinsel oder einen Schwamm auftragen. Mit diesen schönen Farben können bezaubernde Farbeffekte auf den verschiedensten Untergründen erzeugt werden. Sie ist ideal für Ton, Stein, Pappe, Keilrahmen, Kunststoff, Glas und Keramik.

Mit dem Schwamm entstehen beim Auftragen unterschiedliche Strukturen, während beim Auftragen mit mit dem Pinsel die Oberfläche glatt und ebenmäßig wird.
Geben Sie alten liebgewonnenen Dingen mit dieser schimmernden Farbe einen neuen attraktiven Look.

Inhoud: 80 stuks; Diameter (buiten): 6 mm; Materiaal: Kunststof

Deze geweldige itoshii Kralen set "Rainbow Classic" bevat 80 kralen die super qua kleur op elkaar zijn afgestemd. De Ø van de kralen is ca. 6 mm.

Maak individuele j uwelen volgens uw eigen ideeën met deze prachtige kralenset. Uitstekend geschikt voor het maken van vriendschapsarmbanden, bladwijzers, sleutelhangers, tags voor tassen, halskettingen, armbanden en nog veel meer. Combineer de kralen met andere sieraad- of knutselkralen voor nog meer ontwerpmogelijkheden. Gewoon de creativiteit de vrije loop laten.

Grootte: 11 - 14.5 cm; Materiaal: Kunststof, Metaal

Deze set bevat 3 handige tangen voor creatief werk aan je armverandering, oorbellen en kettingen. De antislipgrepen zorgen voor veilig werken. Door het veersysteem gaat de tang na gebruik automatisch open.

De set bestaat uit een ronde neustang voor het buigen van draad en het maken van oogjes en bochten, een platte neustang voor het vasthouden en bevestigen van sluitingen en een zijkniptang voor het inkorten en knippen van draden.

Inhoud: 100 g; Diameter (buiten): 0.65 mm; Materiaal: Metaal; L: 34 m

Verpakkingsdraad is een belangrijk accessoire voor de professionele en hobbyklusser. Met wikkeldraad fixeert u vooral uw zelfgemaakte floristische werken.

De veelzijdige wikkeldraad wordt geleverd op een rol van 34 m. De diameter van de rol is ongeveer 0,65 mm

Grootte: 10 - 30 mm; Inhoud: 3 stuks; Materiaal: Hout, Synthetiek
Artikelnummer 120708

Schuim met fijne poriën voor het deppen van wateroplosbare verven. Geschikt voor een breed scala aan toepassingen Stenciling op stof en alle vaste oppervlakken. Voor wateroplosbare verven zoals Textielverf, Sjablonerenverf etc. Reinig de borstels met water.

Dikte: 0.3 mm; Materiaal: Polyamide (PA); L: 100 m

De climax perlon draad is een doorzichtige perlon draad, extra dun maar toch stabiel. Vooral in het juweelontwerp is Perlon draad erg populair.

De climax perlon draad is ideaal voor het rijgen van kralen voor mooie kettingen en Armbanden. Derclimax perlon draad heeft een dikte van ca. 0,3 mm en is ca. 100 m lang