VBS Hobby-Box "Kabouter"

Instructies Nee. 1839     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 0 Notulen

In onze VBSHobby-Box vindt u alles wat u nodig heeft om grote belangrijke handwerken te maken. Met onze sjablonen en de volgende uitleg kunt u eenvoudig veel verschillende kabouters maken om op te hangen of neer te zetten. Ook voor kinderen bevat de doos veel materiaal om creatief te zijn! Probeer het meteen!

wichtelbox

Voor alle kabouters

Breng de sjablonen voor de verschillende kappen en eventueel de cape over op de viltpaletten en knip ze op maat. Bevestig de mantels aan de kegels met een hennepkoord. Maak van de Vilt dopjes een kegel van de gewenste grootte en lijm de uiteinden van de dopjes met hete lijm. Lijm een pompom op het puntje van de dop. De afgewerkte doppen worden nu op de figuurkegels, de ballen, de wasknijpers of de dennenkegel gelijmd. Voor de baard, plak sprookjeswol op je kabouter. Tip: Als je een uiteinde van de wol een beetje opvouwt en de baard aan de kegels plakt, heb je ook een snor!

U kunt dan de baard naar wens knippen. Lijm nu op een kleine houten kraal als neus.

1. Fir kegelkabouter om op te hangen

Hier plak je die Parel voor de neus het beste aan de onderkant van de dop. Zo staan ze beter vast. Trek ten slotte voor de ophanging met een naald een Perlon-draad door de bovenkant van de doppen. Klaar!
2. Figuur Cone Gnome Big

Hier kunt u verdergaan zoals hierboven beschreven in de basisinstructies. U kunt de kabouters ook nog schilderen of ze op de cape en de dop plakken Decoratieve sneeuw .
3. Figuur Cone Gnome Small

Naast de hoeden en capes hebben we ook oorbeschermers voor de elfen gemaakt! Hiervoor knippen we een stuk draad dat geschikt is voor de kop en lijmen het aan de kop Pompoms .

Ook zijn er een aantal doppen gemaakt Breibuis met een. Laat uw creativiteit de vrije loop!
wichtel kugel
4. Bolvormige kabouters

Knip er een Breibuis om de bal te passen. Steek de uiteinden in de gaten. Om de dwergen rechtop te laten staan, knip je een deel van de aluminium draad af en wind je het op tot een cirkel. Het is het beste om drie lagen te wikkelen. Lijm het nu onder de kabouters. Daarnaast is er ook deels aan de dop gesleuteld voor de dop.
5. Nostalgische wasknijper kabouter

Met caps en capes veranderen de nostalgische wasknijpers in schattige kabouters die je kunt gebruiken als cadeau-etiketten. Of u kunt geschenken ophangen voor de Adventskalender aan een touwtje. U kunt ook werken met of Breibuis zelfs met Knutselverf .
wäscheklammer wichtel
6. Hangende kabouter met baard

Lijm de baard in de binnenkant van de kappen hier. Voor de neus hebben we een pompom op de wol gelijmd. Trek een draad door de punt van de dop met een naald en je hebt schattige hangers.

Materiaal: Kunststof, Metaal

De universele schaar van Fiskars is 21 cm lang. De scherpe messen en ergonomisch gevormde handgrepen verdelen de inspanning gelijkmatig bij het knippen. De scharen zijn vervaardigd met gepatenteerde verstelbare schroeven, zodat u de bladspanningverandering kunt aanpassen.

U kunt de schaar gebruiken voor een breed scala aan handwerk en knipwerk. De scherpe messen zijn bijvoorbeeld uitstekend geschikt voor het snijden van stof. De universele schaar is geschikt voor rechtshandigen.