VBS Creatieve Set Kerst Muizen

Instructies Nee. 2595     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 3 Uren

Tijdens de adventstijd zijn de juiste versieringen natuurlijk een must. Onze creatieve set is een lief alternatief voor de klassieke decoratie van je eigen vier muren. Het is ook een goede aanvulling voor geldelijke geschenken.

Brutale muizen voor het kerstseizoen

Eerst wordt het sjabloon voor de oren overgebracht op het schuimrubber en dan uitgesneden. Om oren en lichaam dezelfde kleur te geven, wordt alles nu eerst in grijs geverfd. Als deze grondverf is opgedroogd, worden de binnenkant van de oren en het gezicht in huidskleur afgezet.

Daarna volgen de mond, de neus, de wangen en de ogen. Deze lukken gemakkelijk als je stap voor stap te werk gaat en deze stappen tussendoor goed laat drogen: eerst het wit, dan zeegroen, steengrijs en tenslotte de witte lichtreflex. Lijm nu de geverfde oren aan de zijkanten van het hoofd.

Terwijl de lijm droogt, breng je het patroon voor de hoed over op het knutselvilt en knip je het op maat. Je kunt ook de lengte van de hoed naar eigen smaak variëren. Zo kun je ze vervolgens in de grappigste vormen brengen.

Hete lijm is het meest geschikt om de hoedjes aan elkaar te lijmen. Doe dit door voorzichtig een dun strookje van de lijm op een van de lange randen aan te brengen, dit even te laten afkoelen en dan de muts op te rollen. Zodra de hete lijm is afgekoeld, kan de opening van het kapje nog wat met de vingers worden uitgerekt en in vorm worden gebracht. Kleef ten slotte kleine goudkleurige kraaltjes als "belletjes" aan de uiteinden van de mutsjes.

Voor de sjaal knip je stroken van ongeveer 1,5 cm breed in verschillende lengtes. Maak een paar kleine knipjes aan de uiteinden om de typische franje te creëren

Maak nu de sjaal en de muts vast aan de muisjes met knutsellijm of hete lijm en ze zijn klaar om cadeau te geven of om een voorkerststemming binnen je eigen vier muren te verspreiden.

Veel plezier!
Inhoud: 5 stuks; Materiaal: Terylen, Hout, Kunststof, Schuimrubber

De VBS Knutselset "Kerstmuizen" bevat alle materialen inclusief instructies voor het maken van 5 grappige kerstmuisjes. De brutale muizen hebben een afgewerkte grootte van ongeveer 11 - 12,5 cm, afhankelijk van hoe lang de puntmuts is gemaakt. Alleen stiften of knutselverf voor het beschilderen van de gezichten en een schaar zijn extra nodig.

Geweldig knutselplezier voor het kerstseizoen! De beeldjes zijn een leuke decoratie op een dienblad of zelfs op de vensterbank, dressoir of tafel. Voeg decoratieve sneeuw, strooigoed, kerstaccessoires en een reeks lichtjes toe om een betoverende decoratie te creëren.

Inhoud: 5 stuks; Materiaal: Terylen, Hout, Kunststof, Schuimrubber

Lijnbreedte: 0.7 - 1 mm; Oplosmiddelvrij

POSCA Brush PC-1MC ist ein Farbmarker mit 0,7 mm feiner Rundspitze, besonders stark deckend.

Ideal für das Malen auf nahe zu allen Oberflächen: Papier, Glas, Holz, Plastik, Metall und Stoffe (Bügelfixierbar auf links ohne Dampf, bei 30°C waschbar) werden deckend und dank der farbechten Pigmente sehr farbintensiv bemalt

POSCA Farbstifte sind auf Wasserbasis hergestellt. Helle Farben decken sogar dunkle Farben ab. POSCA-Farbe ist hochpigmentiert,lichtecht, deckend, geruchlos und schnelltrockend. Sie ist permanent auf porösen Oberflächen, abwischbar auf Glas, nicht durchschreibend auf Papier und schnell trocknend.

Lijnbreedte: 0.3 - 0.5 mm; Inhoud: 3 stuks

De penset bevat 3 Pigma Micron Fineliners in zwart, in verschillende lijndiktes gesorteerd: 0,3 mm, 0,4 mm en 0,5 mm.

De sneldrogende, waterdichte en veegvaste pennen zijn gevuld met zeer gepigmenteerde lichtechte,Inkt zuurvrije en documentechte potloden, die niet worden aangetast door Papier slagen.

Zeer populair voor het tekenen van manga's en Zencolor graphics, ze Fineliners worden ook gebruikt voor schetsen, tekeningen en illustraties op artistiek en technisch gebied door vele professionals

Lijnbreedte: 1 - 2 mm

Diese edding 5300 "Acrylmarker - Fein" haben eine Strichbreite von ca. 1-2 mm und eine formstabile Rundspitze. Die Acrylmaler sind die beste Wahl für filigrane Striche, feine Ausarbeitungen und präzise Details. Die idealen Stifte zum Malen auf Papier und Leinwänden.

Die Acrylfarbe in den Stiften überzeugt durch beste Malergebnisse, hohe Deckkraft und brillante Farben. Zudem ist die Farbe wasserfest, geruchsarm, schnelltrocknend und lichtecht. So behalten Ihre Kunstwerke für lange Zeit ihre Leuchtkraft. Durch die handliche Form der Marker ist ein gleichmäßiger Farbauftrag möglich. Ein Allround-Talent für eine vielseitige Gestaltung mit Acrylfarbe. Erlauben Sie sich eine kreative Auszeit und gestalten Sie Glückwunschkarten und Keilrahmen.

Die umweltfreundliche VBS Bastelfarbe ist eine Acrylfarbe und lässt sich sehr gut verstreichen. Sie ist wasserverdünnbar, gut deckend und trocknet seidenmatt auf. Sie ist universell einsetzbar. Ideal zum Bemalen von Holz, Gießmassen, Stein, Leder, Kunststoffen, Styropor usw.

Die Farbe erfüllt hohe Anforderungen und ist daher für Kindergärten, Schulen uvm. bedenkenlos einsetzbar. Diese Farbe steht für kreative Freude, die Ihr Bastelherz höher schlagen lässt. Sie können aber auch Keilrahmen und Wände damit bemalen, Deckkraft garantiert! Oder Schablonieren Sie doch einfach mal mit der VBS Bastelfarbe.