Mijn Kikkerprins

Anleitung Nee. 488     Moeilijkheidsgraad: Gevorderde  Werktijden: 40 Notulen
Een geweldig cadeau voor je geliefde: De schattige Kikkerkoning is gemaakt van vele losse onderdelen uit FIMO die dan in elkaar worden gezet. Dit is veel gemakkelijker dan het lijkt.

Materiële eisen:

Appelgroen: 2 stroken voor het lichaam / 1 strook voor het hoofd / 1/2 strook per been / 1/3 strook per arm
Goud: 1/4 strook voor de kroon / 1/4 strook voor de bal / 1/2 strook voor de bodemplaat
Iets Rood voor de lippen
Iets Zwart en wit voor de ogen

Instructies:

Voor alle delen van de kikker eerst van de vereiste hoeveelheid FIMO vorm kleine ballen, rol ze voor armen, benen en kroon naar Rol . De basisvorm voor de mond van de kikker is een hart.
Gebruik de ballen en rollen om de verschillende onderdelen te modelleren en te monteren. Maak de overgangen glad met de modelleringstool
Twee fijne goudkleurige strengen FIMO draai ze in elkaar en zet ze rond de kroon.
Modelleer kleine depressies in het hoofd en breng de ogen in.
Rol een bal uit tot de juiste maat voor de bodemplaat.
Harden van de afgewerkte kikker en bodemplaat in de oven op 110°C.
Lijm de bodemplaat en de kikker op de bodem en verf ze.
Leg na het drogen de glazen bol op de kikker en lijm deze vast.
Schilder tenslotte de kussende monden op de glazen bol met Porseleinschilder.
Aantal onderdelen: 2; Diameter (buiten): 10 cm; Materiaal: Glas; H: 8 cm

Theelichthouder "Glazen bol" met een diameter van ongeveer 10 cm en een hoogte van ongeveer 8 cm. Open glazen bol met een ronde bodemplaat van hout.

Super leuk decoratie idee voor elk seizoen. Gewoon kleine figuren, engelen, Strooidelenof andere accessoires knutselen. Plaats een theelichtje en klaar is een mooie decoratie voor uw huis. Geschikt voor figuren met een hoogte van max. 6 cm.

Gewicht: 57 g; L: 55 mm; B: 55 mm; H: 15 mm

FIMO soft zeichnet sich durch seine leichte Knetbarkeit aus. Ideal für Kinder. Das modellierte Objekt wird bei 110°C im Backofen gehärtet. Wählen Sie aus den unterschiedlichen Basisfarben aus.

Gewicht: 57 g; L: 55 mm; B: 55 mm; H: 15 mm

De FIMO glansvernis is een transparante en glanzend drogende vernis voor uw FIMO kunstwerk, die het oppervlak beschermt en voorkomt dat de kleuren vervagen. Het potje bevat 35 ml.

De vernis kan worden aangebracht met een penseel of kleine voorwerpen kunnen direct worden ondergedompeld. Een pincet is hier handig. De glansvernis is al na 20 minuten handdroog en na ca. 24 uur volledig uitgehard.

Perfect voor alle FIMO juwelen en kunstwerken, zodat u er lang van kunt genieten.

Diameter (buiten): 2.5 cm; Materiaal: Acryl; L: 20 cm

Voor het gelijkmatig uitrollen van Fimo en anderen Modelleermassas. Voor een bijzonder glad oppervlak.
Gemakkelijk te reinigen

Lijnbreedte: 1 - 2 mm

Glänzender Porzellanmalstift für farbenfrohe Motive auf Porzellan und Glas. Untergrund muss fett- und staubfrei sein.

Ideal zum Kombinieren mit Porzellanmalfarbe. Unser Tipp: Vor dem Bemalen sollte der Untergrund einige Male in der Spülmaschine oder mit Scheuermilch gereinigt werden.

Nach dem Einbrennen im Backofen ist die Farbe spülmaschinenfest bis 50° . Einbrennen: Nach dem Bemalen musst das Porzellan 4 Stunden trocknen, dann in den kalten Backofen stellen und bei 160° C 30 Minuten backen. Danach im ausgeschalteten Backofen abkühlen lassen.

Inhoud: 3 stuks; Materiaal: Kunststof; L: 15 cm

Modelleerstaven voor uw modelleertechniek. U ontvangt 3 verschillend gevormde modelbouwstenen van kunststof.
Zowel in gebogen als in rechte uitvoering

Oplosmiddelvrij; Inhoud: 35 g

De UHU Universele lijm zonder oplosmiddel is een sneldrogende Universele lijm. De lijm kleeft snel en droogt transparant op. Het is wasbaar op 40° C, heeft een lage geur en kleeft aan vele universele materialen zoals karton, Papier, Vilt, Leder, kurk, stof, metaal, porselein en nog veel meer.
Voor gebruik moet het kleefoppervlak absoluut droog en vrij van stof en vet zijn. Het Universele lijm wordt dun aangebracht, kort aangedrukt en afgewerkt. Een geweldig product voor de behoeften op kantoor, in het huishouden of voor het handwerk

Materiaal: Hout, Metaal, Synthetiek; B: 8.8 mm
Artikelnummer 120371 - 08

Der Basis Pinsel für jede Maltechnik. flächiges Malen, für gerade Ränder, zum Grundieren, Lackieren uvm. Ideal in der Serviettentechnik, Decoupage, Acrylmalerei, Keilrahmengestaltung uvm. Der Pinsel ist ausgestattet mit Torayhaar, einer nahtlosen Silberzwinge und einem kurzen Stiel.