LED waxinelichtje Pinguïns

Anleitung Nee. 2295     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 2 Uren

Wie is dat, waggelend door de wintertijd? Dit zijn de schattige pinguïns die de weg verlichten. Je kunt deze kerels heel gemakkelijk in elkaar knutselen en ze zijn een echte blikvanger met hun lichtgevende neus. In een bloemstuk, gedrapeerd op tafel of zelfs opgehangen in een kerstboeket of in het raam - deze pinguïns kunnen prachtig worden versierd.

led teelicht pinguin

Dit is hoe de schattige pinguïns worden gemaakt:

1. Verf eerst de pinguïngezichten op de LED-theelichtjes. Markers zijn hier het meest geschikt voor.
  2. Print ons gratis sjabloon uit en breng het over op het bijbehorende schuimrubber. Knip dan de vleugels en voeten uit.
  3. Gebruik hete lijm om de voeten, vleugels en het gezicht aan de bontbal vast te maken.
  4. Wil je de pinguïns ophangen? Geen probleem. Lijm gewoon een lint aan de achterkant van het hoofd.
Schakel over naar; Inclusief batterijen; Inhoud: 4 stuks; Diameter (buiten): 3.8 cm; Materiaal: Kunststof; H: 4 cm

De VBSLED theelichtjes in een set van 4 met een praktische timer zorgen voor een veilige decoratie - vooral in de kerstperiode waar flikkerende kaarsen een must zijn!

Zodra de timer wordt geactiveerd, gaan de kaarsen 4 uur branden en schakelen ze zichzelf daarna automatisch uit. Na 20 uur gaan de kaarsen automatisch weer aan.

De LED theelichtjes zijn voorzien van een mooi flikkerend effect. Ze zijn daarom ideaal voor veel decoratieve ideeën en een mooie woonsfeer. Het warme licht werkt op batterijen (knoopcellen CR2032 - bij de levering inbegrepen).

Met timer:
schakelaar op OFF = theelichtje uit
schakelaar op ON = timer geactiveerd; theelichtje schijnt gedurende 4 uur

Met timer:
schakelaar op OFF = theelichtje uit
schakelaar op ON = timer geactiveerd; theelichtje schijnt gedurende 4 uur

Inhoud: 4 stuks; L: 8 cm; B: 4 cm; H: 10 cm

VBS Kunstfell-Kugel "Oval" mit einer Größe von ca. 8,0 x 10,0 x 4,0 cm. Sie erhalten 4 Stück dieser kuscheligen Fellkugeln. Die Kugeln sind mit einem weichen Material gefüllt und eher flach als rund.

Ein kuscheliger Bastelspaß mit viel Volumen und daher perfekt geeignet um daraus Körper für flauschige Tiere, Engel, Rentiere, Wichtel oder kleine Schafe zu basteln. Als Köpfe können Sie beispielsweise Holzkugeln oder Köpfe aus Sperrholz verwenden. Mit Schlenkerbeinen, Holzfüßen, einem Deko Rindenständer zum Aufstellen der Figur und Schleifenband wird die Figur vervollständigt. So entstehen zauberhafte Engel, kuschelige Rentiere und andere Knuddel-Tiere. Eine außergewöhnliche Dekoration für Ihre Wohnräume.

Inhoud: 4 stuks; L: 8 cm; B: 4 cm; H: 10 cm

Dikte: 2 mm; L: 40 cm; B: 30 cm

Mit Moosgummi basteln Sie kinderleicht tolle Schultüten, Fensterbilder, Stempel, Sticker und Co. Die Moosgummi Platten sind leicht zu schneiden und kleben und sind daher das ideale Material zum Basteln mit Kindern. Lassen Sie Ihren kreativen Bastelideen freien Lauf!

Dikte: 2 mm; L: 40 cm; B: 30 cm

Lijnbreedte: 2 - 3 mm

Mit dem neuen und vielseitig einsetzbaren edding 5100 "Acrylmarker - Mittel" mit Rundspitze holen Sie sich den Allrounder ins Haus. Die Rundspitze hat eine Strichstärke von 2-3 mm. Ideal für das Zeichnen von Konturen, zum Ausmalen kleinerer Flächen, aber auch zum Schreiben.

Die enthaltene Acrylfarbe überzeugt durch hohe Deckkraft und brillante Farben. Zudem ist sie geruchsarm und lichtecht, so dass ihre Kunstwerke für lange Zeit ihre Leuchtkraft behalten. Bestens geeignet für das Malen auf Leinwänden, Keilrahmen und Papier.

Ein gleichmäßiger Farbauftrag und die handliche Form der Marker machen die neuen Acrylmarker auch auf Reisen zum idealen Begleiter.

Lijnbreedte: 1 - 2 mm

Diese edding 5300 "Acrylmarker - Fein" haben eine Strichbreite von ca. 1-2 mm und eine formstabile Rundspitze. Die Acrylmaler sind die beste Wahl für filigrane Striche, feine Ausarbeitungen und präzise Details. Die idealen Stifte zum Malen auf Papier und Leinwänden.

Die Acrylfarbe in den Stiften überzeugt durch beste Malergebnisse, hohe Deckkraft und brillante Farben. Zudem ist die Farbe wasserfest, geruchsarm, schnelltrocknend und lichtecht. So behalten Ihre Kunstwerke für lange Zeit ihre Leuchtkraft. Durch die handliche Form der Marker ist ein gleichmäßiger Farbauftrag möglich. Ein Allround-Talent für eine vielseitige Gestaltung mit Acrylfarbe. Erlauben Sie sich eine kreative Auszeit und gestalten Sie Glückwunschkarten und Keilrahmen.

Lijnbreedte: 1 - 2 mm

Hz: 50; Materiaal: Kunststof; L: 20 cm; B: 16 cm

Dit hete lijmpistool heeft 220-240 V en 50 Hz. In de ruststand verbruikt het lijmpistool 15 watt en bij gebruik 80 watt. Voor het snel verlijmen van schone, droge en vetvrije materialen. Als toebehoren ontvangt u 2 lijmsticks Ø 11 mm, lengte 10 cm, 1 apparaatstandaard voor het vastklemmen in het lijmpistool en een handleiding

Een heet lijmpistool mag in geen enkel huishouden of hobbywerkplaats ontbreken. Het lijmpistool heeft een handige opbergstandaard en kan gebruikt worden met 11 mm lijmstiften tot een lengte van 20 cm. Met dit lijmpistool kunt u veel materialen verlijmen. Na een voorverwarmingstijd van 5 minuten is het lijmpistool klaar voor gebruik. Breng de lijm puntsgewijs aan op het lijmoppervlak en breng de werkstukken binnen 15-20 seconden bij elkaar. Druk vervolgens gedurende ca. 30 seconden gelijkmatig uit