Kleipot kabouter

Anleitung Nee. 2705     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 10 Notulen

De kleine, eenvoudige kabouters van kleipot zijn niet alleen schattig, maar kunnen ook in zeer korte tijd worden gemaakt. Alles wat je nodig hebt zijn kleipotten, kerstmutsen, vulwol, houten ballen en wat knutsellijm.

Het knutselidee is heerlijk geschikt voor een middagje samen knutselen met kinderen.

Maak een kabouter van klei

1. Zet de aardewerken pot op tafel met de grote opening naar beneden.

2. Plaats een kerstmuts over de kleipot.

3. Neem wat watten, trek ze uit elkaar en bevestig ze met hobbylijm aan de kleipot.

4. Bevestig de houten bal ook aan de baard met een beetje lijm.

5. Vorm de hoed zoals je wilt. Fixeer de plekken zo nodig met hobbylijm.

6. Laat tot slot de lijm volledig drogen.
Inhoud: 10 stuks; Diameter (buiten): 7 cm; Materiaal: Terracotta; H: 6 cm
Artikelnummer 571 647 - 06

De ongeglazuurde Terracotta-potten hebben een diameter van 2 - 18 cm, een hoogte van 2 - 17 cm en een gat in de bodem. Ze zijn verkrijgbaar in sets van 2, 5 of 10 stuks.
Terracotta-Potten zijn geschikt voor diverse knutselideeën! Of het nu gaat om originele bloempotten, grappige kleipotfiguren voor Pasen of Kerstmis, lantaarns voor de tuin, creatieve tafelversieringen en containers of een persoonlijk cadeau - met de Selectie verschillende potmaten kunt u eenvoudig uw ideeën realiseren. Terracotta-Potten zijn het ideale handwerkartikel omdat ze gemakkelijk te bewerken zijn, bijvoorbeeld met acrylverf, Décopatch papier, Servetten-motieven en nog veel meer.

Inhoud: 10 stuks; Diameter (buiten): 7 cm; Materiaal: Terracotta; H: 6 cm

Die unglasierten Terrakotta-Töpfe haben einen Durchmesser von 2 - 18 cm, eine Höhe von 2 - 17 cm und im Boden ein Loch. Sie sind im Set von 2, 5 oder 10 Stück erhältlich.

Terrakotta-Töpfe eignen sich für vielfältige Bastelideen! Ob originelle Blumentöpfe, lustige Tontopffiguren zum Oster- oder Weihnachtsfest, Windlichter für den Garten, kreative Tischdekorationen und Gebinde oder ein persönliches Geschenk - durch die Auswahl an unterschiedlichen Topf-Größen kannst du deine Ideen leicht umsetzen. Terrakotta-Töpfe sind der ideale Bastelartikel, da sie sich einfach bearbeiten lassen, z.B. mit Acrylfarben, Acrylmarkern, Décopatch-Papier, Strohseide, Servietten-Motiven und vielem mehr.

Inhoud: 6 stuks; H: 9 cm

6 kerstmutsen van Vilt. De rode en witte kerstmutsen zijn geschikt voor een hoofddiameter van ca. 5 cm.

De hoogte van de dop is ongeveer 9 cm. Versier de kleine kerstmannen of de kerstmannen met de kerstmutsen. Een geweldig idee voor uw Decocijfers voor Kerstmis.

Inhoud: 300 g; Materiaal: Polyester (PES)

Wite , zacht Vulwatten met een pluizig uiterlijk van 100% polyester. De zeer pluizige watten zijn wasbaar tot 40 °C en gemakkelijk te drogen.

Waarvoor kan ik het Vulwatten gebruiken?
Naast het vullen van poppen kun je de knutselwatten ook gebruiken voor je Amigurumi figuren, voor knuffels, teddyberen, beschermengelen en voor vele andere ideeën.

Inhoud: 10 stuks; Diameter (buiten): 15 mm; Materiaal: Beukenhout
Artikelnummer 11956
(1 stuec = 0,21 €)

Diese hochwertigen Holzkugeln ohne Bohrung in top Qualität sind die perfekte Grundlage für die verschiedensten Dekorationen und Bastelarbeiten.

Die Rohholzkugeln mit einem Ø von 15 mm sind sauber verarbeitet, aus Buchenholz gefertigt, geschliffen und poliert. Der Schleif- und Polierprozess ist sehr hochwertig und fein, wodurch die Kugeln eine ausgezeichnete Qualität erhalten. Zudem sind sie maßgetreu und formstabil.

Für die individuelle Gestaltung dienen zum Beispiel Bastelfarben, Lasuren oder die Brandmalerei. Verschiedene Größen lassen sich perfekt zu Kränzen oder Figuren verarbeiten. Zum Befestigen können zum Beispiel Heißkleber oder Draht verwendet werden.

Der vielseitig einsetzbare VBS Bastelkleber No. 182 darf in keiner Bastelkiste fehlen. Er klebt mühelos und zuverlässig die verschiedensten Materialien von Kunststoff, Holz und Styropor bis hin zu Leder, Kork und Trocken- sowie Seidenblumen. Selbstverständlich auch Papier und Pappe.

Ideal für Kreativprojekte wie zur Grußkartengestaltung, zum Verzieren von niedlichen Anhängern aus Holz, Tischdekorationen, Figuren, Floristikdekorationen und vielem mehr. Ein universell verwendbarer Kleber auf Wasserbasis, der zudem lösungsmittelfrei ist. Der VBS Bastelkleber No. 182 trocknet transparent auf.