Kaarsenplateau in frosty kleuren

Instructies Nee. 2398     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 2 Uren

Als het op winterdecoratie aankomt, is het leuk om iets kouds en ijskouds te hebben. En zelfs na Kerstmis kunnen kaarsen er zo mooi uitzien.

De plaat

Spuit eerst de plaat, een aantal van de ballen en een aantal van de sneeuwvlokken met de verf. Het is het beste om dit buiten te doen en met handschoenen aan.

Als u binnenshuis werkt, bescherm dan uw omgeving tegen de spray en zorg voor voldoende ventilatie.

De kaarsen

Zodra de verf droog is, zet u uw kaarsen neer en versiert u het bord rond de kaarsen met de decoratiesneeuw, waarna u wacht tot de sneeuw is opgedroogd of meteen verder werkt.

Naargelang je je decoratie op de sneeuw wilt laten rusten of erin wilt verwerken, plaats je de pompons en kerstballen een voor een en bevestig je ze met warme lijm.

Versieren

Dan kun je het bord versieren met sneeuwvlokken en kegels. Om alles er samenhangender uit te laten zien, kunt u een beetje sneeuw toevoegen aan de decoratie.

Uw kaarsenplateau is klaar en u kunt het natuurlijk zo versieren als u zelf wilt. Zorg er bij het branden van de kaarsen voor dat de vlam niet in contact komt met de versieringen en dat ze niet helemaal tot op de bodem brandt.

Uitverkocht
Diameter (buiten): 29 cm; Materiaal: MDF-hout; H: 1.7 cm
Uitverkocht

Bent u op zoek naar een stevige ronde basis voor uw decoraties? Deze grote VBS plaat "Topeca" is gemaakt van MDF-hout en meet een randhoogte van ca. 1,7 cm. Met bijvoorbeeld Krijtkleur, Servettentechniek ,Knutselverf of Bladmetaal kun je het een unieke uitstraling geven.

De plaat is bijzonder geschikt als basis voor een krans, voor bloemstukken en als achtergrond voor fascinerende miniatuurwerelden. Plaats uw decoratie bijvoorbeeld op de vensterbank of op een kleine tafel. Dit bord kan voor elke gelegenheid worden gedecoreerd.

Inhoud: 36 stuks; Materiaal: Glas

Edle Weihnachtskugeln aus Glas am Draht mit einem Ø von ca. 20, 25 und 30 mm und einem Inhalt von 36 Stück. Einige Sets bestehen aus glänzenden und matten Kugeln. Die weißen Kugeln hingegen sind ausschließlich glänzend und die klaren Kugeln sind transparent.

Die Weihnachtskugeln eignen sich für winterliche Floristikdekorationen in Sträußen, Kränzen, Gestecken und bepflanzten Schalen. Für besondere Hingucker lassen sich die Kugeln mit Glanzlackmarkern individuell verzieren.

Mit einer Lichterkette wird eine gemütliche, einladende Stimmung geschaffen.

Marabu do it Satin Matt ist DAS klassische hochbrillante Farbspray aus dem Haus Marabu. 150 ml.

Das extrem schnell trocknende Colorspray deckt sehr gut ab und eignet sich für einen besonders gleichmäßigen Farbauftrag ohne Pinselspuren. Das auf Acrylbasis hergestellte Spray eignet sich für das Besprühen von Holz, Terrakotta, Glas, Papier, Metall, Korbwaren und lackierbaren Kunststoffen. Es ist geeignet für alles, was lichtecht, wetterfest und wischfest coloriert werden soll. Auch ideal für Farbideen in Verbindung mit Malschablonen.

VBS Deko-Schnee zum Dekorieren von vielen winterlichen Objekten. Die weiße, deckende Deko-Paste mit körniger Struktur kann ganz einfach mit Spachtel oder Pinsel aufgetragen werden.

Holen Sie sich den Winterzauber in Ihr Wohnzimmer. Gestalten Sie sich mit der Deko-Paste Ihr eigenes kleines Winter Wunderland.

Bestreichen Sie kleine Holz-Häuser, Tannen oder gestalten Sie sich beispielsweise aus Stryroporkugeln einen kleinen Schneemann.

Gewicht: 250 g; Materiaal: Natuurlijk materiaal

De verpakking bevat 250 g natuurlijke zwarte dennenappels. Ca. 24 stuks van elke dennenappel worden geleverd in een Deco visnet .

Dit echte natuurproduct is onmisbaar voor het kersthandwerk. Op bloemstukken, deurkransen, adventskalenders of kleine betoverende miniatuurwerelden zien dennenappels er zeer decoratief uit

Inhoud: 190 g; Materiaal: Natuurlijk materiaal

De verpakking bevat 190 g echte dennenappels van 1,5 tot 3 cm groot. De kleine kegels zijn deels nog met elkaar verbonden.

Kegels zijn een belangrijk knutselmateriaal voor het knutselen met Kerstmis. Ze versieren adventskransen, kerstversieringen en zijn ook erg belangrijk bij het maken van miniaturen.

U heeft ook deze artikelen nodig:

Watt: 15; Materiaal: Kunststof; L: 12 cm; B: 12 cm

Mini-hete lijmpistool "Flower Power" met kabel, 230 Volt en 15 Watt, incl. 2 lijmstiften Ø 7 mm.

Dit kleurrijke lijmpistool met bloemenprint mag in geen enkele ambachtelijke doos ontbreken. Het hete lijmpistool is geschikt voor het verlijmen met lijmsticks van 7 mm Ø.

Hete lijm is onmisbaar voor het handwerk. De hitte van het lijmpistool maakt de lijm vloeibaar en droogt onmiddellijk. Geen wachttijd en geen droogtijd. Daarom is de warme lijm bijzonder geschikt voor floristisch handwerk, zoals het versieren van kransen en bloemstukken.

Ook voor het knutselen met Foam vellen Vilt,leer en vele andere materialen kan gebruik worden gemaakt. Overtollige lijmdraden kunnen zeer eenvoudig worden verwijderd.