Geknoopte muurschildering regenboog

Anleitung Nee. 2242     Moeilijkheidsgraad: Gevorderde  Werktijden: 32 Uren

Een mooie wandhanger die u gemakkelijk kunt knopen dankzij ons sjabloon. Het ziet er geweldig uit in de kinderkamer, maar ook in de woonkamer of slaapkamer.

wandbehang regenbogen

Hier is hoe je deze grote regenboog bindt:

Knip alstublieft de volgende linten door: Lengte 240 cm elk: 14x naturel, 3x geel, 3x stof, 3x blauw.

Neem de linten dubbel en knoop ze met een leeuwerikskopknoop op een kartonnen rol/bezemsteel of dik rond hout volgens het knooppatroon. Het handvat dient alleen als plaatshouder bij het knopen en wordt later verwijderd. Knoop voor de linten eerst de naturelkleurige, dan de gele, de stofkleurige en de blauwe.

Lerchenkopfknoten
Het plaatje is uitsluitend geknoopt met de "verticale dubbele halve slag".
Senkrechter doppelter halber Schlag

Begin eerst met het naturel gekleurde lint. Knoop van links naar rechts. Aan het eind van een rij, verander van richting en werk weer terug.

Als een andere kleur wordt toegevoegd of de knoopdraad op is, kunt u de volgende knoop gewoon met een nieuw stuk draad beginnen. De overhangende draadeinden worden dan gewoon in de volgende rij ingeweven of in de knoop verstopt en daarna gewoon afgeknipt.

Wanneer het motief klaar is met knopen, verwijder de plaatshouder zoals kartonnen rol enz. Zo ontstaan langere oogjes. Rijg een houten bal op elke tweede van hen.
Snijd de beuken ronde stok doormidden en schuur de uiteinden.

Rijg de muurschildering erop bij de oogjes.

Knip 1m van het koord in stof, geel en blauw en weef het. Dit is de ophanging en wordt gewoon over de ronde staaf aan de uiteinden geschoven.

Kort de franjes onder het motief in tot de gewenste lengte en draai het koord vast.
Uitverkocht
Uitverkocht

Grote Rico Design Creative Cotton Cord Skinny Garen met een lengte van ca. 55 m gemaakt van 100% katoen.

Ontdek het macramé garen gemaakt van robuuste vezels in een fijne Koord-look. Niets staat de Knopen techniek van wandkleden, tassen, sleutelhangers en vele andere accessoires in de weg.

Probeer verschillende knooptechnieken uit en breng stuk voor stuk uw handwerkkunstwerk tot leven.

Looplengte: 55 m; Dikte: 3 mm

Tolles Rico Design Creative Cotton Cord Skinny Garn mit einer Länge von ca. 55 m aus 100 % Baumwolle.

Entdecken Sie das Makrameegarn aus robusten Fasern in feiner Kordel-Optik. Dem Knüpfen von Wandbehängen, Taschen, Schlüsselanhängern und vielen weiteren Accessoires steht nichts mehr im Wege.

Probieren Sie verschiedene Knüpftechniken aus und gelangen Stück für Stück zu Ihrem Handarbeits-Kunstwerk.

Diameter (buiten): 10 mm; Materiaal: Beukenhout; L: 1 m

Diese Buchen-Rundstäbe dürfen in keiner Bastelkiste fehlen, denn sie sind unerlässlich für natürliche Dekorationen, Mobilés, Wandbehänge mit Makramee und vielem mehr. Sie sind ca. 1 m lang, unbehandelt, glatt geschliffen und astrein. Mit Hilfe einer Laubsäge können die Rundstäbe auf die gewünschte Länge zugesägt werden.

Darf es etwas mehr Farbe sein? Dann ist dies auch kein Problem. Gestallten Sie die Rundstäbe mit Bastelfarbe, Holzlasur, Lacken oder auch mit der Servietten- oder Marmorier-Technik und passen diese so den gewünschten Dekorationen oder Farbschema an.

Inhoud: 50 stuks; Diameter (buiten): 25 mm; Materiaal: Hout
(1 stuec = 0,13 €)

Der Allrounder unter den Holzkugeln in der praktischen XXL Packung zum günstigen Preis.

Die Rohholzkugeln sind durchgebohrt und lassen sich ideal nach eigenen Wünschen mit den verschiedensten Farben, Lacken, Lasuren oder auch der Brandmalerei dekorieren. Aber auch im Natur-Look lassen sich diese Alleskönner hervorragend arrangieren. Die Abmessungen können geringfügig variieren.

Egal ob kleine Anhänger, Untersetzer, niedliche Figuren, Kränze oder Mobilés gestaltet werden sollen - diese Kugeln sind immer dabei. Einfach auf Draht, Kordeln oder Bändern auffädeln und verbinden oder mit der Heißklebepistole auf dem gewünschten Untergrund befestigen. Ihrer Kreativität sind hier keine Grenzen gesetzt

Materiaal: Hout, Metaal; L: 29 cm

De handzaag is ideaal voor de werkplaats en voor alle werkzaamheden rondom het huis en het handwerk. Met de juiste zaagbladen kunt u deze gebruiken voor hout- en metaalbewerking.

De huishoudzaag is voorzien van een stevige metalen beugel en heeft een vast houten handvat. Zaagbladen kunnen eenvoudig worden geklemd. Levering Inclusief een metalen zaagblad.

Reserve-zaagbladen zijn verkrijgbaar in sets van 3 hout- en 3 metaalzaagbladen.

Inhoud: 6 bladeren; L: 28 cm; B: 23 cm

6 vellen Schuurpapier. Korrels: 1 x 150; 3 x 120; 2 x 80, ca. L 28 x B 23 cm.

Een Schuurpapier set bevat een doe-het-zelf-hobbyist met Schuurpapier u kunt eenvoudigweg scherpe houten randen afschuren of een geweldige sjofele chique uitstraling krijgen door de aangebrachte verf terug te schuren.