Decoratief frame met gedroogde bloemen

Anleitung Nee. 2352     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 2 Uren

Maak een indrukwekkende decoratie met gedroogde bloemen. Dit is absoluut trendy en u kunt het houten frame veranderen naargelang het seizoen.

Snel en gemakkelijk:

1. Lijm houten ballen van verschillende grootte aan elkaar, even breed als de binnenafmeting van het frame. Zorg ervoor dat de gaten naar boven en naar beneden wijzen, zodat u er later de droogbloemen doorheen kunt steken.

2. Na het drogen worden de aan elkaar gelijmde houten ballen in het frame bevestigd met hete lijm.

3. Selecteer de gedroogde bloemen, kort de stengels in en steek ze in de houten ballen.

4. Kies een papier van het papierpad, knip het op de maat van het houten frame en plaats het op de achterwand. Zet tenslotte de achterwand vast in het frame.
Materiaal: Hout, Kunststof; L: 16.5 cm; B: 4 cm; H: 21.5 cm

Mooie decoratieve lijst met een afmeting van ca. 16,5 x 4,0 x 21,5 cm

Dit decoratieve frame kan naar eigen inzicht worden ontworpen. Klas voor geldcadeaus voor verjaardag, bruiloft, geboorte of doop. Ook gevuld met Zand, schelpen en stenen, een chique maritieme decoratie voor de ladekast, plank of muur. Er is geen grens aan de creativiteit.

Het decoratief frame kan zowel rechtop als dwars worden opgehangen. Het frame slechts kan rechtopstaand worden gedecoreerd.

Materiaal: Hout, Kunststof; L: 16.5 cm; B: 4 cm; H: 21.5 cm

Mooie decoratieve lijst met een afmeting van ca. 16,5 x 4,0 x 21,5 cm

Inhoud: 10 stuks; Diameter (buiten): 20 mm; Materiaal: Beukenhout
(1 stuec = 0,33 €)

Auf die Kugel gekommen?

Dann sind diese durchgebohrten Holzkugeln genau das, was Sie suchen, denn sie bieten Ihnen vielfältige Gestaltungsmöglichkeiten. Die aus Buchenholz gefertigten Rohholzkugeln haben einen Ø von 20 mm und eine Bohrung von Ø 4 mm. Sie sind geschliffen und poliert. Der feine Schleif- und Polierprozess zeichnet die hochwertige Qualität dieser Holzkugeln aus. Die formstabilen, maßgetreuen Kugeln werden zudem in der EU hergestellt.

Für die individuelle Gestaltung der Kugeln bieten sich eine Vielzahl von Materialien wie Bastelfarben, Lacke, Lasuren, Papiere oder die Brandmalerei an. Hier werden dem Ideenreichtum keine Grenzen gesetzt.

Wundervolle Dekorationen entstehen durch einfaches Auffädeln auf Draht, Kordeln, Bändern und Rundstäben oder das Aufkleben mit der Heißklebepistole. Egal ob Schmuck, Anhänger, Untersetzer, entzückende Figuren oder natürliche Wohnraumdekorationen wie Kränze oder Makramee-Dekorationen entstehen sollen, diese Holzkugeln bieten eine tolle Grundlage.

Lassen Sie sich inspirieren und nutzen diese Allrounder auch für das Basteln in Gruppen und mit Kindern.

Inhoud: 10 stuks; Diameter (buiten): 15 mm; Materiaal: Beukenhout
Artikelnummer 11956
(1 stuec = 0,21 €)

Diese hochwertigen Holzkugeln ohne Bohrung in top Qualität sind die perfekte Grundlage für die verschiedensten Dekorationen und Bastelarbeiten.

Die Rohholzkugeln mit einem Ø von 15 mm sind sauber verarbeitet, aus Buchenholz gefertigt, geschliffen und poliert. Der Schleif- und Polierprozess ist sehr hochwertig und fein, wodurch die Kugeln eine ausgezeichnete Qualität erhalten. Zudem sind sie maßgetreu und formstabil.

Für die individuelle Gestaltung dienen zum Beispiel Bastelfarben, Lasuren oder die Brandmalerei. Verschiedene Größen lassen sich perfekt zu Kränzen oder Figuren verarbeiten. Zum Befestigen können zum Beispiel Heißkleber oder Draht verwendet werden.

Inhoud: 25 g; Materiaal: Natuurlijk materiaal; L: 70 cm

De wilde haver is wit gebleekt en heeft een lengte van ca. 70 cm. Een bosje van het natuurlijke materiaal bevat ca. 25 g.

Mooi in combinatie met andere droogbloemen gebonden in een mooi boeket. Ook kransen en bloemstukken kunnen prachtig worden aangevuld met de wilde haver.

Een andere optie is de Verwerking in cadeauverpakkingen om chique accenten te zetten.

Inhoud: 8 g; Materiaal: Natuurlijk materiaal; L: 25 cm

De echte droogbloemen Glixia in Roze hebben een lengte van ca. 25 cm en een bloem-Ø van ca. 0,5 cm. De bundel heeft een inhoud van ongeveer 8 g.

De filigrane droogbloemen van natuurlijk materiaal zijn een prachtige floristische decoratie. Natuurlijke kransen en boeketten kunnen mooi worden aangevuld en voorzien van delicate kleuraccenten. De delicate droogbloemen zijn ook mooi in een kleine vaas.

Om langer van de gedroogde grassen te kunnen genieten, moeten ze worden beschermd tegen Zonne en regen.

DIN-formaat A4; Inhoud: 20 bladeren; Materiaal: Kraftpapier

Deze prachtige motiefblok "Kraftpapier "Xmas" in A4 formaat nodigt uit om creatief aan de slag te gaan. De motiefblok bevat 15 vellen kraftpapier en 5 vellen kraftkarton met prachtige motieven, alsook kaarten en decoratieve hanger om uit te knippen. De motieven van iriserend tot roségoud glanzen in een prachtige hotfoil afwerking.

Maak van het papier de meest uiteenlopende creatieve werken zoals wenskaarten, cadeaulabels of scrapbook albums. De grote motieven kunnen worden uitgeknipt en gebruikt om dozen of papieren zakken te versieren. Laat je creativiteit de vrije loop.