Cadeau wortel voor Pasen of als broer en zus zakje

Anleitung Nee. 243      Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 20 Notulen

Een grappig idee voor Pasen of voor de schoolinschrijving als broers en zussen: de cadeauwortel is gemaakt met de praktische. U knipt de afzonderlijke onderdelen door en sluit ze af met groen en linten Vilt .

Knutselen met tassen is heel eenvoudig!

Met behulp van Sjabloon kunt u eenvoudig zelf een papieren zakje maken. De omtrek van Sjabloon is met potlood overgebracht naar Knutselkarton , de vouwlijnen zijn met het vouwbeen getraceerd.

De Vilt is groot gesneden en met hete lijm aan de binnenzijde van de kleidoos gelijmd. Breng gewoon dubbelzijdig Plakband aan op de lijmflappen en lijm de "wortel" aan elkaar

Ontwerp de geschenktassen met persoonlijke naamplaatjes!

De naamkaartjes worden uit Knutselkarton geknipt en op het ruitjeslint geregen. Vervolgens wordt de tasrozet van Vilt met een schaar afgeknipt en wordt de tas gesloten met een ruitjeslint. Het naamplaatje is ook aan deze band bevestigd.

Voor de versiering wordt een dikke strik van Acetaat lint geknoopt en geruit lint, dat eenvoudigweg met hete lijm wordt vastgeplakt. Met een platte Stempelkussens veeg je gemakkelijk over de Knutselkarton . De "wortel" ziet er daarbij bijna uit als vers geoogst

Naar persoonlijke smaak kan de wortel worden geplakt met geschikte aardbeienstukjes.

Dit idee is tijdloos mooi!

Enkele Artikel zijn helaas niet meer beschikbaar

Maar dit idee is te mooi om het van je af te houden. We blijven het graag aan u presenteren - laat u inspireren!

Gewicht: 220 g/m²; Materiaal: Papier; L: 70 cm; B: 50 cm

Tonkarton ist ein beliebtes Papier für jede Art von Bastelarbeiten. Durch seine 220 g/m² ist es stärker als Tonpapier (130 g/m²), aber längst nicht so starr wie Fotokarton (300 g/m²). Besonders Kinder basteln gerne mit Tonkarton, weil Sie ihn leicht schneiden können und der Karton nicht so leicht verknickt wie Tonpapier. Aber auch in der Kartengestaltung oder beim Arbeiten mit Schachtelschablonen ist der Tonkarton sehr beliebt, weil er sich einfach und sauber falten lässt.

Dikte: 1.5 mm; L: 30 cm; B: 20 cm

Ideal für viele Bastelideen und Dekorationen.

Filz ist ein Material von weicher Beschaffenheit. Daher kann es bei der Filzstärke zu minimalen Abweichungen kommen.

Zuurvrij; L: 5 cm; B: 7.5 cm

Wasserfeste Stempelfarbe, säurefrei, lösungsmittelhaltig, schnelltrocknend. Ideal für glatte Untergründe. Speziell entwickelt für: Keramik, Metall, Folien, Kunststoff, beschichtete Papiere und Leder.

Zelfklevend; Materiaal: Kunststof; L: 10 m; B: 6 mm

Dieses doppelseitige Klebeband hat extra starke Klebekraft. Die Rolle ist 10 m lang und das Material extra stark haftend.

Das beidseitige Klebetape ist besonders praktisch für Bastel- und Dekorationsarbeiten, bei denen verschiedene Materialien verbunden werden sollen.

Materiaal: Natuurlijk materiaal; L: 12.5 cm

Speciaal Werktuig out botten voor het vouwen van Papier en karton. Gebruik voor rechte vouwlijnen een liniaal als geleider en wrijf met het vouwbeen een groef in de vouw. Draai Papier vervolgens het Papier vouwbeen om aan de rand van de vouw en strijk de rechte kant van het vouwbeen weer plat over de eerder gevouwen Papier

lijn Papieren . Vooral bij handwerk met Sjablonen voor dozen een vouwbeen is het essentieel. Trek de bottenvouwer gewoon Sjabloon langs de gegeven vouwlijnen en hij Doos kan bijna vanzelf worden opgericht.

Aantal onderdelen: 3; Materiaal: Polyester (PES)

Bent u op zoek naar een zoete verpakking voor kleine paascadeaus? Dan is deze stabiele stencil VBS set "Paasboxen" precies het juiste voor u. De sjablonen hebben een afmeting van ca. 13,0 x 15,0 cm tot ca. 27,0 x 17,0 cm. Ideaal voor het verpakken van kleine zelfgemaakte snoepjes, paaslekkernijen of souvenirs erin.

Door het gebruik van verschillend gekleurde Papier,Karton met motief of Knutselkarton kan grote contrasten creëren. Met strikkenverandering, verspreide onderdelen of zelfs stempels kan mooi individueel Cadeauverpakkingenworden ontworpen.

Deze set biedt u de mogelijkheid om twee kleine doosjes te maken in de vorm van een konijn of een wortel, evenals een grotere geschenkdoos