Anleitung: Fischgrät-Armband mit Charms

Instructies Nee. 1109     Moeilijkheidsgraad: Beginners
Deze visgraat-Armband zal je inspireren. Eenvoudig en snel te maken met slechts een paar stappen en een paar hulpmiddelen. Je hebt geen Loom frame nodig, maar je kunt twee eenvoudige potloden gebruiken om van de Looms een geweldige visgraat te maken-Armband visgraat. De knooptechniek is vooral populair bij kinderen, omdat zij een weefgetouw kunnen maken-Armband kan produceren

En zo simpel is het:

Wat heb je nodig om een visgraatarmband te maken?
Het is het beste om een paar felle kleuren op elastieken te kiezen, dit maakt het knopen gemakkelijker en geeft uw Armband ook een groot kleureffect. In ons voorbeeld hebben we 4 rubberen ringen gebruikt, elk in het wit, Geel, Oranje, Rozig, appel- en grasgroen, turquoise, medium en Donkerblauw, donker en Lichtlila . In totaal zijn er 48 rubberen ringen. De kleurencombinatie geeft een geweldig Regenboog-effect. Verder heb je twee potloden of ronde houtsoorten nodig.

Hoe knoop ik het visgraat vast -Armband?
Plaats de witte rubberen ring in de vorm van een acht rond twee potloden door ze dicht bij elkaar te houden. Duw nu nog twee rubberen ringen achter elkaar over de twee potloden zonder ze te verdraaien. Pak de onderste (hier witte) lus van het rechterpotlood met je vinger (je kunt ook een haaknaald gebruiken) en trek deze naar buiten, over het uiteinde van het rechterpotlood in het midden. Neem dan de onderste (hier witte) lus van het linker potlood, trek deze naar buiten en over het uiteinde van het linker potlood tussen de twee potloden.

Trek nu beide rubberen ringen op de potloden iets naar beneden en leg een ander rubber over de twee potloden. Trek de onderste rubberen ring naar buiten en over de uiteinden van de potloden in het midden zoals voorheen. Herhaal deze procedure tot de Armband heeft de gewenste lengte.

Voor de sluiting wordt de onderste lus losgemaakt, zodat slechts nog steeds een lus heeft op elk potlood. De sluitclip wordt nu in de rechter rubberen lus geleid en vervolgens in de linker. Daarna worden de potloden eruit getrokken - het visgraat is klaar -Armband!

Als extra blikvanger is de Armband versierd met mooie charmes en parels. De bedels kunnen gemakkelijk in de afwerking worden geplaatst Armband kan worden opgehangen. De kralen kunnen naar believen worden ingeweven.

Inhoud: 100 stuks; Materiaal: Kunststof; L: 6 mm; B: 6 mm; H: 6 mm

Je kuntLoom Bandz versieren met deze schattige letterblokjes om op te winden. Bij Loom Bandz wordt het handwerk gehaakt van kleurrijk rubberverandering Armbanden, oorbellen en kettingen. Een groot knutselplezier voor het hele gezin.

Met de letterkralen kunt u bijvoorbeeld uw naam of de naam van uw kind veranderen in een Armband integreren. Een tas bevat een bonte mengeling van letters. Ongesorteerd, 100 stuks.

Gebruik Rechtshandig; Materiaal: Kunststof, Metaal; L: 10.5 cm

Superhandige, puntige scharen en scharen die ideaal zijn voor het fijne snijwerk. De kunststof handgrepen zorgen voor comfortabel werken. Met praktische beschermhoes.

De kleine puntige snijkanten zijn vooral nuttig voor het filigraan uitsnijden van motieven uit serivetten, uit decoupage Papier of van knutselpapier, bijvoorbeeld in Kaart ontwerp, voor scrapbooking en nog veel meer