Untersetzer aus Holzkugeln

Instructies Nee. 1882     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 30 Notulen

Onderzetter op een andere manier - creëer je eigen duurzame exemplaren van Onderzetter trendy Houten kogels. kleuren of neutraal, deze zijn Onderzetter zeker een eyecatcher! Of maak praktische handdoekhouders.

Holzkugel Untersetzer

Zo zijn ze Onderzetter gemaakt:

Afgezien daarvan heeft u alleen wat zilverdraad en handwerkkleuren in de door u gewenste tinten Houten kogels nodig. Met de kleur kunt u ze individualiseren volgens Onderzetter uw ideeën. Let op: Voor één Onderzetter heb je er Houten kogels28 nodig.

Schilder een voor elk Onderzetter Houten kogel met Knutselverf en laat de hele zaak drogen. Knip dan ca. 2,10 m vanaf zilverdraad af en rijg de eerste aan Houten kogel zodat deze in het midden van de draad zit

Ga nu verder met het inrijgen zoals aangegeven op het patroon. De rode en blauwe lijnen vertegenwoordigen elk één kant van de draad. Als je eenmaal de bodem hebt bereikt, wikkel je de draad een paar keer om de doorgetrokken draad aan beide zijden om alles vast te zetten. Op deze manier kunt u zoveel mogelijk Onderzetter vervaardiging.

Ze Onderzetter zijn ook een geweldig cadeau-idee. Perfect om in te trekken of gewoon als een klein cadeautje.

Een ander idee van Houten kogels deze stijlvolle handdoekhouders.

Eerste verf 13 van de 15 Houten kogels met Knutselverf. Knip ca. 80 cm vanaf draad af en leg deze twee keer, van de Katoenen koord je hebt een stuk van ongeveer 50 cm lengte nodig. Als u een grotere of kleinere sjaalhouder wilt maken, pas dan de lengte van de draad en de lengte van de sjaalhouder aan Katoenen koord . Trek alle ballen op de draad, aan het begin en aan het einde worden de natuurlijke ballen omhoog getrokken. Steek de Katoenen koord draad slechts door de gekleurde ballen zodat de uiteinden van de ballen Koord links en rechts uit de onbeschilderde ballen komen. Vorm een cirkel van het kogelkoord, trek de draadeinden door de onbeschilderde ballen en bevestig de uiteinden tussen een natuurlijke en een geschilderde Houten kogel.
Handtuchhalter aus Holzkugeln
Leg nu de twee uiteinden van deKatoenen koordkruiselings op de tafel. Voor de ophanging heb je een ander stuk nodig, Katoenen koord dat ongeveer 60 cm lang moet zijn. Gebruik ten slotte de techniekMacraméom de ophanging vast te binden. U kunt de gratis knoopinstructies gebruiken om u te helpen.
Inhoud: 50 stuks; Diameter (buiten): 15 mm; Materiaal: Beukenhout
(1 stuec = 0,15 €)

Topkwaliteit ruwe houten kogels met halve boring.

De kogels hebben een Ø van ca. 15 mm met een gat van Ø ca. 4 mm, dat tot halverwege de bal reikt. Ze zijn gemaakt van beukenhout, geslepen en gepolijst. De zeer goede kwaliteit wordt gekenmerkt door het hoogwaardige, fijne slijp- en polijstproces. Bovendien zijn de kogels maatvast en maatvast en worden ze in de EU gemaakt. Met een gladde, gelijkmatige structuur.

De ballen zijn ideaal voor individuele vormgeving met bijvoorbeeld knutselverf, stiften, lak of lijm. Maak leuke figuren zoals kabouters, konijnen & co. of gebruik de halfgeboorde ballen als uiteinden voor bijvoorbeeld ronde beukenhouten staven of riet. Deze alleskunners kunnen ook worden gebruikt als knoppen voor laden, kasten en nog veel meer.

Inhoud: 50 stuks; Diameter (buiten): 15 mm; Materiaal: Beukenhout
Artikelnummer 11928
(1 stuec = 0,15 €)

Rohholzkugeln mit halber Bohrung in Top Qualität.

Die Kugeln haben einen Ø von ca. 15 mm mit einer Bohrung von Ø ca. 4 mm, die bis zur Hälfte der Kugel reicht. Sie sind aus Buchenholz gefertigt, geschliffen und poliert. Die sehr gute Qualität zeichnet sich durch den hochwertigen, feinen Schleif- und Polierprozess aus. Zudem sind die Kugeln maßgetreu und formstabil sowie in der EU gefertigt. Mit glatter, gleichmäßiger Struktur.

Die Kugeln eignen sie sich hervorragend für eine individuelle Gestaltung mit zum Beispiel Bastelfarben, Stiften, Lacken oder Klebstoffen. Basteln sie niedliche Figuren wie Wichtel, Hasen & Co., oder verwenden Sie die halbgebohrten Kugeln als Abschluss für zum Beispiel Buchenrundstäbe oder Peddigrohr. Auch als Knauf für Schubladen, Schränkchen und vieles mehr können diese Allrounder verwendet werden.

Dikte: 0.3 mm; Materiaal: Draad; L: 150 m

Verzilverde kettingdraad met koperen kern voor allerlei soorten juweliersmechanieken. In de dikte 0,3 mm ideaal geschikt voor de Haakn sieraden.

De draaddraad is bestand tegen aantasting en is ca. 150 m lang.

Diameter (buiten): 1 mm; Materiaal: Katoen; L: 3 m

Diese Baumwollkordel ist ein absolutes Must-Have für alle Bastelfreunde! Mit einem Durchmesser von 1,0 mm und einer Länge von 3,0 m ist sie vielseitig einsetzbar und ein unverzichtbares Basicmaterial in jeder Bastelkiste. Egal ob für Dekorationen in Kränzen, Gestecken und Sträußen oder für das Gestalten von Metallringen und Hänge-Dekorationen - die Baumwollkordel ist immer die perfekte Wahl.

Aber auch im Scrapbook-Bereich und für die Grußkartengestaltung sowie für Geschenkverpackungen ist sie ein echter Allrounder. Durch ihre natürliche Optik verleiht sie jedem Projekt eine besondere Note und lässt sich zudem wunderbar mit Anhängern, Tags und anderen Bändern kombinieren. Die Baumwollkordel ist nicht nur optisch ein Highlight, sondern überzeugt auch durch ihre hohe Qualität. Sie besteht aus robustem Baumwollmaterial und ist daher besonders langlebig.

Inhoud: 100 g; Diameter (buiten): 0.65 mm; Materiaal: Metaal; L: 34 m

Verpakkingsdraad is een belangrijk accessoire voor de professionele en hobbyklusser. Met wikkeldraad fixeert u vooral uw zelfgemaakte floristische werken.

De veelzijdige wikkeldraad wordt geleverd op een rol van 34 m. De diameter van de rol is ongeveer 0,65 mm