Lantaarnzeemeermin

Anleitung Nee. 2000
Anleitung Nee. 2000     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 3 Uren

Ik loop met mijn zeemeermin lantaarn.. kinderharten slaan sneller als ze deze prachtige lantaarn met zeemeermin schubben zien. Met de lantaarnvoet en -deksel en een beetje molenfolie is deze lantaarn eenvoudig te maken en gemakkelijk te verplaatsen met kinderen. Het resultaat is in ieder geval te zien!

laterne meerjungfrau

Dus de lantaarn is gemaakt met de zeemeermin schalen:

Knip een 22 cm hoge strook uit de windturbinefolie aan de 50 cm brede kant

Stans nu cirkels met de motiefgaten van de transparant papier uit. Lijm deze Knutsellijm op de windturbinefolie. Dit geeft een mooi schaalpatroon van de zeemeermin

Verf het deksel en de basis van de lantaarn met Viva Decor Maja Stardust. Plak na het drogen de molenfolie met behulp van Knutsellijm of warme lijm in de lantaarnhoes en de vloer van binnenuit

Steek de lantaarnbeugel door het deksel en buig de uiteinden naar boven voor de bevestiging. Nu kunt u kiezen of u een elektrische stok, een eenvoudige stok, een kandelaar of een lichte ketting wilt gebruiken.
Inhoud: 10 stuks; Diameter (buiten): 15.3 cm; Materiaal: Karton

Deze 10 grote kartonnen lantaarnbodems/deksels hebben een Ø van ca. 15,3 cm. De set bevat 10 deksels en 10 bodems. Je hebt dus genoeg materiaal om 10 lantaarns te maken.

Voor het ontwerpen van de lantaarns kunt u bijvoorbeeld gebruik maken van transparant papier in alle kleuren, dun kleikarton of Window Color lantaarnfolie. Als accessoires kunt u gebruik maken van kleurrijke linten, glitter of zelfs edelstenen. Laat uw creativiteit de vrije loop en maak prachtige lantaarns met uw kinderen of chique lantaarns voor het volgende tuinfeest.

Inhoud: 10 stuks; Diameter (buiten): 15.3 cm; Materiaal: Karton

Gewicht: 115 g/m²; Materiaal: Papier; L: 60 cm; B: 50 cm

Chique "Happinesstransparant papier" met een afmeting van ongeveer 50 x 60 cm. De extra sterke transparant papierheeft een papiergewicht van ca. 115 g/m².
Van deze kleurige transparant papierkun je prachtige handwerkwerken maken. Perfect voor het ontwerpen,Lantaarns lantaarns, plakboeken, kaarten of Cadeauverpakkingen. Dit nodigt transparant papier uit om creatief te zijn en mag in geen enkele knutseldoos ontbreken.

Motief grootte: 0.7 - 2.5 cm; Aantal motieven: 3; Inhoud: 3 stuks; Materiaal: Kunststof, Metaal

Een prachtige VBS Motif pons-set "cirkels". De set bestaat uit 3 stukken met een motiefmaat van ca. 0,7 cm, 1,5 cm en 2,5 cm.

Deze ponsen zijn gewoonweg onmisbaar voor het ontwerpen van kaarten, etiketten, cadeau-etiketten en voor handwerk zoals Dierenogen om op te naaien en googleogen. Door de 3 maten zijn de motieven goed met elkaar te combineren en zijn er oneindig veel vormgevingsmogelijkheden

Pons een motief per keer uit en plak ze op elkaar, combineer ze Zwartmet wit en je hebt een leuke kabouterloog. Deze cirkels kunnen ook als kleine labels worden gebruikt

De motiefstoten zijn gemakkelijk te gebruiken en zijn daarom ideaal voor knutselwerk met kinderen. Veel plezier met de volgende handwerkmiddag!

Oplosmiddelvrij

De VBS knutsellijm is oplosmiddelvrij en droogt transparant op. Ideaal voor vele creatieve projecten.

Een geweldige lijm die in geen enkele knutseldoos.

Dikte: 0.2 mm; Materiaal: Kunststof; L: 50 cm; B: 70 cm

De Window Color windmolenfilm van Folia is ideaal voor Mobilés, windmolens Lantaarns en wenskaarten.

De ca. 0,2 mm dikke folie kan worden gesneden en geperforeerd. Het is niet geschikt voor de traditionele peel-off techniek, omdat de motieven op de folie blijven staan.

De molenfolie in het formaat 70 x 50 cm kan naar wens worden ontworpen. Maak geweldige windmolens en nog veel meer met de veelzijdige Knutselfolie.

Die Viva Decor Maya Stardust Farben haben eine Füllmenge von 45 ml. Die weiche schimmernde Metallic Farbe lässt sich sehr gut mit einem Pinsel oder einen Schwamm auftragen. Mit diesen schönen Farben können bezaubernde Farbeffekte auf den verschiedensten Untergründen erzeugt werden. Sie ist ideal für Ton, Stein, Pappe, Keilrahmen, Kunststoff, Glas und Keramik.

Mit dem Schwamm entstehen beim Auftragen unterschiedliche Strukturen, während beim Auftragen mit mit dem Pinsel die Oberfläche glatt und ebenmäßig wird.
Geben Sie alten liebgewonnenen Dingen mit dieser schimmernden Farbe einen neuen attraktiven Look.

Inhoud: 10 stuks; Materiaal: Metaal; B: 20.5 cm; H: 16.5 cm

VBS Lantaarn beugel van draad in XXL verpakking van 10 stuks. De lantaarnhangers zijn perfect gevormd voor het ophangen van zelfgemaakte lantaarns. De hanger wordt aan het lantaarnhuis bevestigd door de uiteinden om te buigen. De inkeping dient als houder voor het lantaarnstokje.

Of het nu gaat om ronde, vierkante of ovale lantaarns, de lantaarnhangers zijn geschikt voor alle vormen.

Schakel over naar; Materiaal: Kunststof; L: 38 cm

Batterijgevoed Lantaarnstang, kunststof, ca. 38 cm. Hij Lantaarnstang wordt verlicht met een klein lampje voor veel meer veiligheid bij het gebruik van lantaarns. De bol van de lantaarnpaal schijnt warm wit. Voor 3 x AAA microbatterijen (levering zonder batterijen)

Inhoud: 10 stuks; Diameter (buiten): 45 mm; Materiaal: Hout, Metaal; L: 60 cm

Met de VBS Lantaarnstokjes met spiraaldraad in een grootverpakking van 10 stuks heb je altijd de juiste ophanging voor zelfgemaakte lampionnen bij de hand.

Het houten lantaarnstokje heeft een lengte van ongeveer 60 cm en aan één uiteinde is een spiraaldraad bevestigd, waaraan de lantaarnhanger met de afgewerkte lantaarn wordt opgehangen. De lengte van de lantaarnstok biedt voldoende afstand tot de lantaarn, zodat vooral kinderen een goede veiligheidsafstand hebben tot de vlam/lantaarn wanneer zij met lantaarns lopen.

Inhoud: 10 stuks; Materiaal: Metaal

Het pakket bevat 10 praktische Candle holder